ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

were did i go wrong?

Av Nina Pedersen - 16 juli 2010 22:26

 

time to face the truth
du tar mig jämt för givet, du kan inte se att jag blir sårad. men den här gången blev det för mycket. jag trodde att du visste vad du ville, och att du ville ha mig.. du vet inte, och den här gången krossa det mig. jag vet inte vad som hände och när det gick fel, men det försvann. vi finns inte mer, och vi har varit borta länge. du har blivit självständig, inte han jag blev kär i. du är inte min charlie längre.. jag har försökt, verkligen försökt, få dig att prata med mig, men du säger aldrig någonting, inte allt. jag vet inte vad jag gör fel, och du vill inte berätta det heller. du "vet inte", ingenting längre, du vet väll inte ens om du älskar mig längre. jag vet inte vad jag ska göra, för jag tycker jag har försökt med det mesta. och jag vet inte om jag orkar längre, vill du inte prata med mig kan jag inte fortsätta låssas som om det inte spelar någon roll. det finns saker du inte vet, ingen visste, hur ofta jag gråter och mår riktigt jävla dåligt för att du inte vill prata med mig! du litar inte på mig, och jag vill att du ska göra det, jag kan inte tvinga dig, men ändå blir du på dåligt humör för att jag slutat berätta saker för dig, men du förstår ändå inte hur jag mår av det. du vet inte hur ofta jag tror att du inte tycker om mig mer, och det förstör mig. och när du läser detta kommer du säga att allt är ditt fel som vanligt, och det är jag jävligt trött på! ingenting är ditt fel, jag älskar dig och bryr mig om dig så mycket, så jag står inte ut med att se dig må dåligt, och jag känner mig så jävla hjälplös när du inte ens kan berätta för mig vad felet är, det kan ju vara vad som hellst, och jag slutar aldrig tänka på det, och då tror jag att det är jag som är fel, och om du bara kunde säga det till mig kunde jag förändra det.. jag vet inte hur länge jag orkar detta, jag försöker anpassa mig till den du blivit, men det verkar omöjligt, tyvärr. jag vill inte ge upp, för jag älskar dig för mycket. jag vill vänte på att du ska veta vad du vill, men jag är inte säker på att jag kan vänta en evighet, jag vet inte om jag är kvar när du blivit min charlie igen..  

 
 
D-rated

D-rated

16 juli 2010 22:57

Hej,hej gillar verkligen din header!

http://d-rated.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rikkk

17 juli 2010 01:16

jag och saga hade samma problem ett tag

 
Ingen bild

rebecka

21 juli 2010 19:19

riktigt fint skrivit tycker jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards