ninaapedersen

Alla inlägg under juni 2013

23

Av Nina Pedersen - 23 juni 2013 11:36

 

Midssommar blev kaos och allt annat i mitt liv är kaos just nu.
Så idag flyr jag till dösjebro, till amanda. 

Av Nina Pedersen - 9 juni 2013 18:05

 
Det börjar gå bra nu!!
Hello, igår var jag iväg och handlade lite nya saker, 
* en kofta (billigt nu på sommaren)

* en t-shirt
* ett träningssätt, neon rosa-orange
* löpar skor
* smycken
Så spenderade en del pengar där tyvärr.. Invigde sedan tränings stället och skorna genom att springa slingan (1,4 km) med marcus. 
Idag har jag då först bara tagit de lugnt sedan cyklat lite, bild.  
Om en timme kommer marcus och då ska vi nog dra ut ett tag i de fina vädret. 
Imorgon tar en av mina gamla kompisar studenten så ska dit och fira henne efter sex efter det ska vi hem till jimmie och fira hans födelsedag tror jag ^^ 
Bilden är från gårdagen
 

Av Nina Pedersen - 7 juni 2013 18:48

Heeeeej!! Äntligen lite tid att blogga medans man motionscyklar, ja sjukt att jag rör mig jag vet... Men efteratt jag kännt att jag gått upp i vikt måste jag försöka träna iallafall liiiiite... 
Nu har jag äntligen sommarlov!! Slutade faktiskt i tisdags (4/6) riktigt skönt, fick också veta att jag har C i matte 1 c, B i svenska 1 och B i engelska 5, så känner mig super nöjd med det!! I önsdags tog min syster studenten så när jag fått in bildena på datorn lär de komma en liten bomb från det ;) 
Så vad är planerna på sommarlovet då? 
Jo om två veckor färgar jag håret, ska bli super skönt speciellt när klorvattnen gjort mitt hår lite grönt, hehe ! 
Inga planer på att åka iväg, blir väll säkert någon dagsutflykt till danmark med Marcu och kanske med emma och anton, vem vet  c:
Har absolut inga planer annars, ska såklart motionera en del nu när det är väder till det för några 2000 spänn har jag inte att slänga ut på gym! 
Jaja, nu ska jag gå och duscha sen får vi väll se vad kvällen har att bjuda på :)
ska uppdatera vädligt snart igen!! 
 

Ovido - Quiz & Flashcards