ninaapedersen

Alla inlägg under maj 2010

Av Nina Pedersen - 31 maj 2010 21:27

 

Hej, denna veckan ser då ut såhär;
Måndag, vara med charlie.
Tisdag, klippas (y)
Onsdag, NovaLund

Torsdag, Träna
Fredag, "fest" / kanske !
Lördag, "fest", eller middagsbjudning eller hur man ska säga ^^
Söndag, Ledig ^^

Av Nina Pedersen - 31 maj 2010 15:35

Hej bloggen,
har inte skrivit på några dagar.och kommer fortsätta

vara tomt här.eftersom jag har väldigt mycket

att tänka på och mycket som jag måsta hinna

med att göra kommer jag inte blogg varje dag,

kanske inte alls vissa veckor men det är så de blir..

sen slutar  vi skolan nästa vecka och så.
kommer lägga in varje måndag hur veckorna ser ut
jaja, ville bara meddela det, men kolla ändå för ibland
kanske det kommer ett nytt inlägg ;)
ni vet att jag älskar er .

    

Av Nina Pedersen - 27 maj 2010 19:57

Hej.
Skit skönt med sol och värme!

skolan suger så behöver inte gå in på detaljer,
gympan helt okej , brännboll på konstgräset ^^
efter skolan vänta jag på mammi som vanligt.
Sen hem och datanörda mig och se TV,

klockan halv sex stack jag till träning,
hahahahaha, bäst ! jag hade ingen cykel, ofc -.-
så jag låna fannys och hon låna Matildas eftersom hon inte skulle följa med x)
sen cykla vi till sjöarna :D
först sprang vi en runda, och jag har skills (y) xd
kände mig som rosendahl ;o xd hahahaha.
sen körde vi en stafett sak upp förbacke xd
efter det skulle vi bada ,eller några av oss xd
jag& Fanny doppa oss först, sen amanda, och Linnea bada oxå,
sen cykla vi hem. duscha och sånt skit,
sen såg TV, ska göra det nu snart oxå, klockan är inte mycket *suck*
jaja, tack för idag alla, sjukt bäst !
ni vet att jag älskar er ,

 

Av Nina Pedersen - 26 maj 2010 15:55

"Jag förstår inte det. Jag trodde inte det, inte om dig,

jag trodde inte att det var så svårt att hålla tillbaka mina kännslor, jag känner bara tårar rinner ner för mina kinder, jag älskade dig, jag älskar dig fortfarande, jag visste att vi kunde bråka och gå tillbaka till det vi hade igen, men det är borta nu, det är över,

jag finns inte längre, jag är osynlig, jag vill inte låssas att det aldrig hänt, vi hade alltid roligt, du fanns där för mig, i ur& skur,

jag vill veta vad som hände, hur det kunde bli så fel,

men det går inte, vi kan inte prata längre, du hjälpte mig igenom den svåraste tiden i mitt liv och med dig kände jag mig aldrig så ensam. Saker förändras, det vet jag, och jag måste acceptera detta faktum, att inget kommer tillbax, för även om tiden går långsamt, så går den, för alla. Man glömmer och går vidare, såren läker,

även om det känns omöjligt. När du fanns vid min sida klarade jag allt, men nu, kommer jag inte klara det mer. Det kommer inte bli bra igen, även om jag verkar glad på utsidan, kommer ni aldrig kunna se mitt inre och aldrig känna det jag känner. Jag hade kunnat bryta alla ben i kroppen, och oavsätt hur ont det hade gjort, hade det läkt. Detta såret kommer alltid blöda, och alltid göra ont.

Ensam är kanske stark.. Men med dig, var jag som starkast,

och sanningen är att jag saknar det vi hade.. "

 

-.-

Av Nina Pedersen - 25 maj 2010 15:42

lägger in ett extra inlägg idag..
för jag måste avreagera mig på nått sätt.
jag hatar verkligen folk som inte kan stå för vad dom säger,
eller nej, jag hatar när folk gör det, inte personen isig, i flesta fall.
och jag tycker det är grymmt störigt när människor snackar skit om folk,
och är exakt lika dana själv ! folk som "är på g" med en ny kille/tjej
varje vecka när dom klankar ner på en själv för att man kanske chattar

med en kille på msn som hon inte ens har att göra med,
och det som stör mig mest är när folk säger "jag är inte sån" för att dom inte själv kan inse att det dom gör är precis som dom säger att dom inte är.
det är så jävla irriterande, och nuförtiden är alla så asoceala,
man kan inte umgås privat med folk, för dom har ändå inte tid att

lyssna eller prata med en för att dom alltid smsar eller nått sånt skit,
ska logga in på sin msn och chatta med random killar som dom inte känner men ändå är fett kära i och webba med dom och sånt..
och det där med mobilen vet jag att jag oxå gör,

men ändå inte, jag pratar och lyssnar på folk även när jag sitter och smsar,
jag har bestämt mig för att jag tänker inte umgås med er som gör såhär,
för enligt min mening är det bara fittigt gjort av er..
det är min åsikt, tyck vad ni vill,  det gör jag...

Av Nina Pedersen - 24 maj 2010 21:53

Hejsan.
skolan idag har varit seg, jag somsagt,hatar gympa -.-
fast jag och amanda hade dock rätt kul idag xd
hehe ;$,.. "jag låter mig inte antastas"
efter skolan satt jag och amanda och glodde tills jag åkte hem.
sen har jag sovit halva dan ;o för jag är utbrännd -.-:/
sen kom charlie hit vid sju tiden tror jag x)
sen gick han hem kvart i tio, finns inte mycket att säga om dagen antar jag,
har vatt rätt okej, nu ska jag tvätta mig,
sen se TV, och sen läsa,, och jag ser fram imot att läsa min bok,
för jag har verkligen inte kommit långt med den och

jag förvänta mig mer av mig själv. ;s
jaja, ni vet att jag älskar mina läsare (a)
pussgodnatt

 

Av Nina Pedersen - 23 maj 2010 15:36

  är det inte underbart när man tror att man känner någon men så visar det sig att personen det handlar om inte allt är den som man tror, jag fattar inte varför jag äns bryr mig längre, detta händer mig hela tiden, folk sviker det tillhör verkligheten, och folk ljuger en rakt upp i ansiktet varje dag, det är inte lätt att vänja sig vid men tydligen har man inget val i detta samhället !
folk som säger, jag äskar dig, finns, du kan lita på mig, du kan snacka med mig 24/7 etc, vet ni änns vafan ni snackar om ?! jag påstår inte att jag är bättre än er andra, och jag säger inte att jag hatar er eller att det är fel på er som gör såhär, men det är fel på det ni säger, för om ni inte kan backa upp det ni säger så kan ni knipa käft, jag är fett trött på att folk snackar, om sina såkallade "bätavänner" och sen dagen därpå är dom med personerna och låssas som om inget är fel, vafan är de för jävla skit egentligen, och seriöst, frasen "inte för att snacka skit"... är patetisk, visst jag har använt mig av den nån gång men ingen är perfekt ?
och lika så, "det jag säger är inte skit, det är ju bara sanningen" frasen.. om det nu är sanningen så varför kan ni då inte bara berätta för personen isig istället för att snacka om någon som inte änns kan försvara sig ?
det är bara så fett omoget, jag vet vilka jag kan lita på och inte, så sluta försöka ändra på mina val genom att fjäska och säga att ni finns, för i slutet finns det inte en ända jävel vid ens sida ! och jag har redan slutat bry mig om andras problem, för även om jag ställer upp för alla andra får jag bara skit tebax, och ni som faktiskt känner mig, på riktigt, inte bara ser mig i skolan och tror att jag mår bra och att jag har det så jävla lätt för att jag alltid verkar så uppåt och pigg, ni som faktiskt vet hur jag är och hur jag egentligen mår, ni vet att jag alltid har varit och försvarat folk, alltid, och det är alltid jag som får skiten för det, och jag bryr mig inte längre, jag vill inte bli en sån liten nonchalant fjolla som springer omkring och tror att jag är bättre än alla andra, för även om många andra gör det så tänker jag gå min egen  väg och leva mitt liv ensam, för såna som ni.. behöver inte jag för att må bra, om det finns några riktiga vänner som faktiskt står upp för en så är det såna jag behöver, men det finns tydligen inte, så då tänker jag fortsätta mitt liv ensam, och bara vara mig själv, för det kommer jag gå långt på ...
kommentera inget fjolligt som ni inte menar, för seriöst jag bryr mig inte

Av Nina Pedersen - 22 maj 2010 23:14

Hejsan.
Dagen :
först vakna man i husvagnen med hannah och amanda.
sen stack vi in och gjorde v´oss och sånt skit.
Vid två stack hannah hem och jag& amanda begav oss till centersyd,
meningslööst -.- xd
sen stack vi hem vid halv sex eller nått ><
sen spendera man resten av dan med tobbe,christian,sjöblom& rosendahl,
och hannah en liten stund till.
kom precis hem, fett kul ><
No-lifer´s xd sen träffa man charlie oxå ett tag :D:D:D:D:D(L)
haha, tack för idag alla, hoppas imorgon blir lika trevligt :)
ni vet att jag älskar er-

 

Ovido - Quiz & Flashcards