ninaapedersen

Alla inlägg den 29 juli 2010

(u)

Av Nina Pedersen - 29 juli 2010 20:41

 

B.U.L.L.S.H.I.T
jag trodde att vi var påväg tillbaka till det vi hade. Men fyfan jag var blind!
jag har tvingat mig själv att inte bli sur eller verka sur när jag egentligen blir irriterad på dig för småsaker. jag höll mig i skinnet och låssades att det var okej för din skull!! men det var helt jävla förgäves. jag är inte arg på dig, jag är besviken och sårad. och nu är det inte mitt fel at jag inte kan se på dig eftersom du snackar bakom ryggen på mig, och sen säger att du älskar mig ändå.
seriöst, detta blev det som slet de vi byggde upp ,tillsammans, isär!
vill du snacka bakom min rygg så gör det, men tro inte att jag kommer vara ärlig mot dig då.
detta var fan slutet, vi är över. tack för ingenting.   

Ovido - Quiz & Flashcards