ninaapedersen

Alla inlägg under januari 2013

31

Av Nina Pedersen - 31 januari 2013 09:54

Don't be mad because I don't care anymore.

 

Be mad because I once did and you were to blind to see it.

 

 

 

just nu sitter jag i skolan och surar. De är såhär att vår skola tillhör något som heter skolstaden och där är fyra skolor till eller något sånt. Och idag är vissa klasser lediga på dom andra skolorna medans jag måste gå i skola mellan 08.45 & 15.00 ... Så jag tänker vara såhär lagom omogen och sura hela dagen för det.  Ibland är jag tramsig, deal with it hihihihihihihihihi

28

Av Nina Pedersen - 28 januari 2013 18:51

New in

     

     


      

Lite nya kläder, soppa, BJ och film med min fina pojkvän, kan de blir bättre ? 

26

Av Nina Pedersen - 26 januari 2013 17:30

Då kör vi en liten perm såhär på kvällen ;)

22

Av Nina Pedersen - 22 januari 2013 20:56

   

Älskar att jag alltid blir lika nöjd efter jag varit på Salong Granada. 
Idag har jag då varit och fixat håret, fixat till färg och utväxt så nu passar de riktigt bra till mitt löshår. 
Ligger kanske lite konstigt eftersom jag har hätta på tröjan. Min snälla frisör Sandra klippte till och med till löshåret lite för att jag råkat klippa de dåligt. Hon är verkligen underbar, riktigt duktig! Har aldrig gått därifrån missnöjd och har ändå klippt mig hos henne i mer än fem år. Har också handlat lite kläder som jag kanske lägger ut imorgon, om inte så får ni fina läsare ha det bra   


19

Av Nina Pedersen - 19 januari 2013 22:22




When life gives you a hundred reasons to cry,

 

show life that you have a thousand reasons to smile  



   

Min pojkvän är bara så charmig ^^ 
så nu sitter jag här medans han ser på film. Ville dedikera detta inlägg till honom eftersom han är min pojkvän och jag älskar honom. Vi har snart varit tillsammans i 10 månader och tack vare honom har jag lyckats stanna kvar med fötterna på jorden, skött skolan och fortsatt med mitt liv. Han är underbar och jag känner att jag vill vara en del av hans framtid och vill själv ha han i min.

Anledningen till att jag skriver detta just idag är för att jag har varit väldigt sjuk nu ett tag, även om jag varit i skolan (inget som smittar), och just natten till idag gick det ganska illa då jag vaknade vid flera tillfällen i panik, kunde inte andas och var väldigt yr. Varje gång jag vakna så vaknade han också, han gick och hämta verktabletter, öppna upp i rummet och höll om mig när det var som värst. Och det uppskattar jag verkligen för jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte haft honom här igårnatt.
Tack för att du tar hand om mig älskling, det finaste jag har och det bästa jag någonsin kommer få   


16

Av Nina Pedersen - 16 januari 2013 18:44

burn with the brightest flame.






 yeah, sometimes i get mad.. then i cut of my hair.


man gör dumma saker när man är arg... har dock hårförlängning på första bilden but still...
Jag måste bara skratta.. skratta åt alla er som fortfarande tror att jag bryr mig. Era åsikter om mig är inte viktiga, ni är inte viktiga för mig! Snacka skit, bitch-blicka och håll på med era jävla barnlekar medans jag växer upp. 
Det ända det bevisar är hur långt kommen jag är medans ni står på samma ställe som ni gjort sedan vi gick i typ 7? Ni springer rund med era sprit flaskor och predikar om YOLO, ni säger ju de själv, man lever bara en gång, så se för helvete till att leva erat liv och inte någon annans. 
Att ni snackar bakom min rygg betyder bara att jag är framför er..

14

Av Nina Pedersen - 14 januari 2013 10:39

Att se ut som 14 och vara 17 blir nog roligare när man är 40, right? (;

Ja juste, för fyra dagar sedan blev jag 17. Tiden går fort så förstår inte varför så många människor snear på livet, har ni problem så lös dom istället för att gå runt och "skryta" om dom. Det man hört mest nu är, framförallt tjejer, " jag är tjock, tränar typ alltidmen blir inte smalare"... Ni kan träna hur mycket ni vill men när ni är ute och super varje helg, alkohol är nästan pure kolhydrater, så sluta sup eller sup mindre om ni nu har såna problem...

08

Av Nina Pedersen - 8 januari 2013 18:49

Sometime you just have to smile, pretend that everything is okey,

hold back the tears and walk away...

     

I love my neew shoes
Tillbaka till skolan nu efter tre veckors jul lov, har verkligen inte längtat... Men kändes ändå skönt att träffa en del kompisar. På torsdag blir jag ännu ett år äldre men fortfarande inte visare ;)  Enligt min ålder är jag nästan officiellt vuxen men bakom siffror och verkligheten kommer jag aldrig bli vuxen.

Ovido - Quiz & Flashcards