ninaapedersen

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Nina Pedersen - 2 juli 2010 18:17

hejhej,
dålig uppdatering jag vet,

så jag ger er en snabbis angående denna veckan,
måndags: jag,hannah och amanda sover i amandas uterum, nolife vi vet, men satans mysigt kan jag lova x)
tisdags:vakna med hannah& amanda, fiix och sen gick vi till "barsebäck",jag gick barfota xd, har inte varit med om något jobbigare i hela mitt liv, typ irra omkring i ödemarken bland nellor och sånt shit hur länge som hellst xd
onsdag: sov hos amanda igen, med hannah, i tält denna natten, jag och amanda är bäst och vi va uppe hela natten xd ,torsdag, somna rund~ 9.30-10.00, vakna 11.30, drog till centersyd, kom hem sen, hem till mig och kolla på japan-film, tråkit eller nått? xd
fredag: åkte till centersyd med syster (L) ikväll kommer charlie om han har tid...
Lördag, ska se bio 18.00 med JosseFINASTE ^^ i landskrona, eclips och jag är så över happy att hon ville gå med mig ^^
söndag: ? inte en aning, ses då? :p

puss

Ovido - Quiz & Flashcards