ninaapedersen

Alla inlägg den 8 juli 2010

.

Av Nina Pedersen - 8 juli 2010 00:42

hej bloggen.
Denna veckan har varit bra, men lite konstig, vet inte, mår inte så bra..
så vi börjar såhär,..
måndag: Pappi fyller år, träffar charlie på eftermiddag, kvällen kom momi.
tisdag: stora syster kommer. Camilla, som jag inte träffat på 8 år, och hennes kille Tor-Martin, kom och hälsa på, kommer sakna dom..
onsdag: Camilla och Tor-Martin är kvar, jag träffar charlie hela dagen. typ.

torsdag: Camilla och Tor-Martin åker hem, :/ charlie kommer hit och spenderar tid med mig.
Fredag: Vet inte än, ska hämta/lämna saker hos amanda så blir kanske ut med henne en stund, inget vi snackat om men vi får se.. annars vet jag inte.
Lördag: Jag och charlie ska till danmark, bakken, så ingen smsar du plz (L)
Söndag: Charlie sovit här, så blir väll att spendela dagen med han då.
det var så denna veckan såg ut..
charlie,jag älskar dig mer än livet själv och det vet du(L)

Ovido - Quiz & Flashcards