ninaapedersen

Alla inlägg under maj 2012

10

Av Nina Pedersen - 10 maj 2012 09:23

ive never asked anyone to care, but once in a while it would have felt really nice if someone did. Dåliga saker händer bra människor hela tiden. Det är oftast dom som förtjänar det minnst som råkar ut för de värsta och det är dom dåliga som får allt de bra dom inte förtjänar. Men vem är jag att säga att människor är bra eller dåliga? Det finns alltid en bra och en dålig sida hos människor, och bara för att man väljer att visa upp det dåliga mer gör de väll inte personen till en dålig människa? Så jag har kanske fel. Jag har alltid resonerat att man får vad man förtjänar. Ändå kan jag inte förstå hur någon som levt i bara 16 år kan ha gjort sig förtjänt till så mycket skit som jag fått ta. Jag vill inte påstå att jag är perfekt, att jag inte förtjänar en del av de jag fått ta, för de gör jag, jag förtjänar också en hel del skit, men inte såhär mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards