ninaapedersen

Alla inlägg under december 2010

Av Nina Pedersen - 28 december 2010 14:22

of  the first page of our story,


our future seemed so bright



helle
haft bloggen nere nu över jul.
inte hänt så mycket, varit sjuk 2 dagar,
massa problem med magen ;/
fick några underbara julklappar som kommer vara till stor nytta (;
sen har jag mest varit med hannah och rebecka och lite så :D:D
fett najs (y'
idag, är jag med hannah igen,
tror vi joinar en oliv och marcus och matty sen :D
& imorgon sover min bebis här (L)
fan vad jag saknar honom!! D:
sen är det ju bara 10 dagar til gothia :D
amagad ^^
vi är överspeedade och kommer nog gå till atorp sen xd
hahahahahahahahahahhahahahahahahaha ,
men tills dess...
ha de bäst för de ska vi :D
kyss*

Av Nina Pedersen - 23 december 2010 00:19

i know better ..



hej

i måndags sov man då hos amanda,
igår sluta jag skolan :D
och sen sov jag hos lina ^^
haft fettnajs hos dig, med dig och alla andra (;

idag åkte jag hem vid typ åtta sen har det bara hänt massa här hemma och jag pallar inte riktigt med allt ;s

två dagar till jul,
någon mer än jag som minns när man var liten och inte kunde sova på hela veckan innan jul? xd
nu bryr jag mig inte mer,
lite kul nästan :p
är sjukt trött nu så ska snart gå och lägga mig ^^  kommer kännsa konstigt att sova ensam ;o

aja, 2 dagar till jul,
9 dagar till nyår

15 dagar till gothia ! :D(L)
19 dagar till skolan börjar och jag fyller år (;


fettnajs,  godnatt
kyss *

Av Nina Pedersen - 18 december 2010 09:54

Helle :D
inatt har hannah bv sovit här (L)
och igårkväll va vi små idioter xd
först såg vi film och hannah böla för den sexi-snygga killen dog D:
sen gick vi ut och stod och sjöng utanför ronjas hus tills hon kom ut och joina oss^^

sen gick vi hem till marcus j och körde nästan samma sak då xd
fast jag satt i bakgrunden och skrek ronja när hannah och ronja då gick upp och ringde på xd
så han kom oxå ut, sen gick ronja hem och vi andra gick hem till lina.
sen satt vi där och nörda oss halva natten xd
imorsa, vakna vi av att det var äckligt varmt i rummet -.-
sen har vi bara fixat lite film, blir en ev filmkväll senare (:
blir nog kul (y'
fast först ska vi ju till centersyd ;D
mähähähä, ha de bäst för det ska vi
kyss*

 

Av Nina Pedersen - 15 december 2010 18:47

Let's pretend we're just two people and


You're not better than me.


  Hej.
 dagen har varit seg och jobbig.
 skolan suger, det är fan tur att det

 finns människor som fortfarande

 har något mellan öronen att

 tänka med...
 jaja, efter skolan satt jag kvar och

 vänta med oliver, max, marcus, melinda och mattias.
 sen träffa jag charlie och va hos han
 till typ fyra.
 sen åkte jag hem och satte mig vid

 datorn, sen har jag duschat ,

 mer än så har jag inte gjort.
 -

& jag är så sjukt trött på folk ...
 man brukar säga att hata är det

 starkaste ordet som finns,
 jag säger att älska är starkare,
 och värre..
 det sårar mer i längden.
det är ett ord som brukade betyda något, men nu tas det för givet och folk säger det mer eller mindre som en obetydligt fras för att utrycka känslor som egentligen inte finns.
att älska är något man inte säger till en människa som man kan svika eller snacka skit om. man väljer sina ord, och det säger mer om personen som använder det fel, än om personen det blir sagt till..
jag pallar fan inte det -.-

Av Nina Pedersen - 12 december 2010 12:35

 

hej,
igår blev då inget som det skulle...
jag kunde inte va med lina och dom och charlie fick inte sova här..
så jag satt hemma och kolla på ännu en film som jag böla till..
herregud vad händer med mig? D:
sen stack vi hem till Anton och fira att han fyllde 7 (L)
det är ju alltid lika kul med lego (y'
sen gick jag iallafall hem till charlie vid nio,
stack hem vid 20 över 12 typ..
idag ska jag då spela match i landskrona..
hoppas på det bästa (:
är inte direkt på humör eftersom jag är pisse sur -.-
fan vad hela världen ska ha något emot mig hela fkn tiden -.-'''''''''''
pallar fan inte detta ..
fuck allt nu går jag och fotar
kyss*

Av Nina Pedersen - 11 december 2010 06:57

Bad things always happens  the people who


deserve it least


 hej

 vakna för en halvtimme
 sen, och kan inte sova mer,

 så vi börjar med att igår

 följde

 charliebby med hem till mig
 , såg film sen gick han hem

 vid sex tiden /:

 efter det hade jag så sjukt

 tråkigt,
 så jag satte på en film, som
 jag aldrig skulle gett mig in

 på.. Sluta med att jag  satt
 och grät som en idiot xd
 jag vet inte vad det är med

 mig, jag är överkänslig just

 nu.. Men det är ändå lite

 skönt ^^

 idag, ska då charlie sova hos

 mig :D
 sen ikväll drar vi nog hem

 till Lina som har ff, så

 hänger vi nog med henne,
 elin, tobbe& marcus några

 timmar x)
 sen imorgon följer charlie
 med och kollar när jag spelar match mot landskrona (: blir ju säkert bra (y'

nu ska jag nog redigera bilder ^^
Sweet November,  har aldrig gråtit mer till en film ;$


Av Nina Pedersen - 9 december 2010 18:29

but i remember ..


  hej.
 mitt liv suger och just nu vill jag bara ta

 en paus från allt och försvinna.

 skolan suger, och allt annat oxå.
 jag pallar inte ta skiten för de du gör,
 så fuck dig.
 och jag pallar inte vara hemma,
 och jag pallar ingenting.
  jag trodde att det vi hade och att dom

 känslorna du sa att du hade för mig var

 på riktigt, men jag är jobbig och du vill

 inte träffa mig så ofta?

 fine du slipper...
 men klaga inte dagen jag är borta,
 och inte kommer tillbaka.
 det sårar att veta att du inte har samma
 känslor för mig som jag har för dig..
 och det kommer förstöra mig.
 allt är bara så jävla skit just nu,
 jag orkar inte mer,
 jag vet inte vart jag ska ta vägen,
 han jag älskar mest verkar vända ryggen  till när jag behöver han mer än någonsin..
 jag saknar det vi hade...
 jag lever en lögn..
 & den tar snart slut

Av Nina Pedersen - 6 december 2010 21:12

you make my heart golike oh,oh,oh




hej.
idag var skolan seg som satan -.-
hade sjukt ont i min hand så jag kunde inte vara med på redskapsgymnastik...
sen hade vi bara massa skit lektioner ..
sen träffa jag charlie när jag hade slutat.
vi är fan inte normala vi (y)
& jag älskar dig ditt störda fan.. mest i hela världen   

sen åkte jag hem och sov, snacka med amandaälskling och lite sånt shit.
sen träna jag och nu är jag här igen..
& jag bara hatar din jävla falskhet, dra inte in mig i din skit!
och har du något att säga så säg det till mig !!
Du beter dig som en jävla idiot och klagar på andra när du är exakt likadan själv!! Jag är så fett jävla trött på dig, du kan fan inte tro att du ska kunna bete dig som ett svin mot folk och sen när du mår dåligt eller är sur så ska alla bry sig,  så funkar det fan inte..

Lilla gumman väx upp förfan !

-

Jag älskar amanda norrman !

kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards