ninaapedersen

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Nina Pedersen - 31 juli 2010 23:11

 Livet suger när man inte har några vänner och ingen som förstår hur det känns att bli sviken gång på gång.. man kan inte ge nya chanser när man ändå blir sårad i slutet, det är inte värt det !
tro mig, jag ångrar att jag lät dig bli en del av mitt liv igen !!
men det kommer inte upprepas.. jag tänker inte upprepa samma misstag fler gånger!! folk säger alltid att dom finns och att dom lyssnar, men vad är vitsen med att berätta något för nån när dom bara sprider det vidare?
seriöst, om jag vill att hela världen ska veta något kan jag säga det själv!!

hej förresten.. idag har inte hänt ett skit.. varit hemma och tänkt& sovit typ hela dagen, iallafall halva -.-
mitt liv är såååå händelserikt (n'
skit samma, klockan sex började familyguy maraton, så det fick underhålla mig i fem timmar.Jimmie,Tessan&Anton kom hit oxå,ska väll snart gå hem antar jag
nu ska jag nog gå och dö lite sen tänker jag lägga mig och sova -.-
mitt liv suttar stortå.
ni vet att jag älskar mina läsare (L)
kyssen

Ovido - Quiz & Flashcards