ninaapedersen

Alla inlägg under maj 2013

Av Nina Pedersen - 6 maj 2013 19:12

idag har jag inte gått till skolan, för att jag mår dåligt.

jag mår dåligt för att jag känner att jag inte har något kvar att kämpa för. Jag ser ingen framtid så som jag lever nu. Och det skrämmer mig verkligen för om jag inte har något att leva för kommer jag förr eller senare tycka att det är lika bra att dö. De människorna som vet hur jag mår hjälper inte mig och ändå så är jag den egoistiska för att välja den enklaste utvägen för mig. Men jag har aldrig brytt mig förr så bryr mig inte nu heller.

Från och med nu kommer jag bara va i ett förhållande med mig själv och ingen annan. 

Mitt liv blir lättare så och det är lättare så för alla andra också. 

5

Av Nina Pedersen - 5 maj 2013 12:32

Man måste kämpa för det man vill ha, sen när man fått det måste man kämpa för att ha det kvar,

och ärligt, jag är trött på att kämpa...
Du kämpar inte för oss så varför ska jag? 

om kärlek är menat att vara såhär svårt klarar jag mig nog bättre utan...

3

Av Nina Pedersen - 3 maj 2013 16:26

Hellu längesen jag skrev! Har haft fullt upp med skolan och prov... Äntligen har jag fått tid att färga håret, blir om två månader! Kan knappt vänta ;) håret
Börjar bli långt nu också så hoppas på super långt tills efter sommaren! Nu ska jag ut och njuta av vädret

Ovido - Quiz & Flashcards