ninaapedersen

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Nina Pedersen - 9 juli 2010 17:04

Livet är inte lätt, det är inte enkelt på något sätt, inte för någon. och om livet varit en lek, hade jag redan avslutat leken. men jag ser livet mer som ett spel, utan regler, och utan något egentligt mål, man kan bara vinna, eller förlora. det kan vara svårt att inse att man förlorat, iallafall om man förlora något stort, en vän, en väldigt bra vän. jag hade svårt att bevisa för mig själv att jag förlora, och jag har nog fortfarande inte accepterat min förlust. i början, trodde jag att jag skulle klara mig bra, "det finns ju andra", men jag klara det inte. för när man haft någon som stått en så nära, någon man brytt sig om, så kan man inte ta förlusten på rätt sätt. jag betedde mig som en idiot, och det gjorde att du försvenn längre och längre bort, chansen att få tillbaka dig blev mindre och mindre, och nu finns det inte längre. jag har alltid varit för stolt för att erkänna för mig själv och för alla andra hur dåligt jag mådde och hur ledsen och sårad jag var för att du försvann. jag har skyllt det på dig, men jag inser först nu att det var mitt eget fel, och att det var vad jag förtjäna. jag visste inte då hur hemskt det kändes att vara utan dig, och om jag vetat det, skulle jag behandlat dig rätt. jag kunder bara se det jag ville se, och kunde då inte se allt det bra du gjorde för mig, utan bara allt det dåliga. jag gav dig inte en chans att visa att du inte glömmt mig. jag kunde bara se dina fel och brister, och trodde att allt jag gjorde var rätt, jag var en människa jag idag skämms för att jag varit, och jag vill inte falla tillbaka dit. och det var så jag förlora dig, och nu är det försent att rädda det. jag önskar att detta inte var livet, jag önskar att det bara var en drömm, som jag kunnat vakna upp ur, men detta är verkligheten, och detta går inte över. jag tror, och hoppas att du har det bättre utan mig, för jag betedde ett svin mot dig, och du förtjänar bättre, och det hoppas jag du fått. tiden med dig var den bästa,och livligaste, tiden i mitt liv, och du anar inte hur mycket jag saknar dig. jag förtjänar inte att ha dig i mitt liv, och det är så jag känner. och det verkligen stör mig att jag inte klarat av att säga detta förens nu, när det är fersent.

jag vet att du kommer märka att jag menar dig när du läser detta..

Jag saknar oss ! förlåt.

Ovido - Quiz & Flashcards