ninaapedersen

Alla inlägg under juli 2013

24

Av Nina Pedersen - 24 juli 2013 22:50

if the truth has been forbidden then I'm breaking all the rules.


hej, har inte bloggat på en evighet för jag har känt mig väldigt nere och mått allmänt dåligt över en massa saker. 
Skulle lagt upp bilder från saras bal och student och massa annat så får ta en dag sen innan skolan börjar och lägga upp massa bilder från mitt sommarlov. Om två timmar åker marcus föräldrar till turkiet och vi ska bo här i två veckor. Tänkte iallafall lägga upp lite bilder på mitt nya hår.
Det såg ut såhär först sen slinga jag det mörkare, blev jätte nöjd!

           

Av Nina Pedersen - 3 juli 2013 01:13

True love doesn't have a happy ending,
 because true love never ends.

 
Idag var det 15 månader sedan du kom och förändrade mitt liv.
Vi har kämpat oss genom det värsta och upplevt de bästa tillsammans. Alla de dagar jag spenderat med dig har varit bland de bästa dagarna i mitt liv och jag vill inte ha en ända dag till utan dig, you're everything!
I love u not only for what you are but for what I am when I am with u   

Ovido - Quiz & Flashcards