ninaapedersen

Alla inlägg under april 2013

9

Av Nina Pedersen - 9 april 2013 18:41

People may hate you for being different and not living by society standard's.
But deep down they wish they had the courage to do the same.


Heeeej! Känns som det va super länge sedan jag skrev här. Men iallafall, skulle berätta lite om mitt rum... 
Låter ju kul right? men såhär är de, jag har två snedväggar på mitt rum och det innebär att jag inte kan ha någon stor garderob eller något sånt. Det innebär också att jag inte kan ha en fondvägg vilket råkar vara något jag alltit velat ha. Så fick jag en knäpp liten idé att hänga upp ett drapperi för ena snedväggen så kan jag ha mina kläder bakom det + att jag får en "fondvägg". Lite kul ändå ;) Tänkte visa hur de ser ut så kanske någon mer känner sig inspirerad att göra något lite annorlunda :D

jag vet att jag suger i paint men typ såhär ser mitt rum ut och vid det röda sträcket har jag hängt drapperier
 

       

Och så va jag ju tvungen att lägga upp lite bilder på mina söta kiisar ^^


      


Av Nina Pedersen - 3 april 2013 11:27

I don't chase after people anymore...
If you want to walk out of my life I'll hold the fuckin door open for you.

Idag har jag och min pojkvän varit tillsammans i ett år. Tiden går otroligt fort. Även om vi gått igenom en del jobbiga saker tillsammans älskar jag honom mer än någonsin. Folk bråkar hela tiden, utan en uppförsbacke kan det inte finnas en nerförsbacke heller, eller hur? Hinner iallafall inte skriva något långt inlägg nu för slutar snart skolan.  

Jag älskar min pojkvän och är så glad att jag har han! <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards