ninaapedersen

Alla inlägg den 28 juli 2010

.

Av Nina Pedersen - 28 juli 2010 00:12

  Jag och amanda är ju sååååå seriösa <----
hej..
dagen spenderades med amanda på centersyd. trevligt :) två nya tröjjor + lite av amandas garderob x)
inatt sover hon här och imorgon bär det av till danmark 08.30
så smsa inte då för om ni gör det så får ni SIG av en gurka :D
aa. nu ska vi snart se på filmer ..
* sverdet i stenen.
* Lilo& stitch
vi har no-life och ni gillar det ;)


jag vet att ni är avundsjuka som fan,
eftersom vi kommer ha det asballt och inte ni (H) //amandaaaaaaaa

http://www.youtube.com/watch#!v=F3jFTzhdZF4&feature=channel

som sagt, no-life´rs ^^
jaja, jag älskar amanda för hon ser ut som en jude ^^
och jag älskar charlie för han är min pojkvän, och det betyder (L)
ni vet att jag älskar er .-
puss

Ovido - Quiz & Flashcards