ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

24

Av Nina Pedersen - 24 juli 2013 22:50

if the truth has been forbidden then I'm breaking all the rules.


hej, har inte bloggat på en evighet för jag har känt mig väldigt nere och mått allmänt dåligt över en massa saker. 
Skulle lagt upp bilder från saras bal och student och massa annat så får ta en dag sen innan skolan börjar och lägga upp massa bilder från mitt sommarlov. Om två timmar åker marcus föräldrar till turkiet och vi ska bo här i två veckor. Tänkte iallafall lägga upp lite bilder på mitt nya hår.
Det såg ut såhär först sen slinga jag det mörkare, blev jätte nöjd!

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards