ninaapedersen

Alla inlägg under januari 2011

Av Nina Pedersen - 27 januari 2011 21:44

I used to dream about, the life I'm living now, and it was a really really bad dream..

helle.

skolan idag sög som vanligt ^^
slapp iallafall några lektioner eftersom jag var uppe hos kuratorn,
läskigt x] nä men.. sen har jag mest suttit och gjort ingenting på spanskan,
men..men ^^

idag börja konfan igen, och det suger,
för jag haaatar sura människor, och jag tål inte .. folk xd

ish.. efter konfan stack jag iallafall ut med melinda,ålivr& carl :D
haha, vi är fullt normala.. xd
jag& melinda blir iallafall våldtagna hela tiden , av gubbar med trä tofflor och påväg till ica xd
vi är som sagt såååååå normala ,
jaja nu ska jag se film och snacka med en oliv c:
kyss*

Av Nina Pedersen - 23 januari 2011 01:53

Hej,

denna helgen har varit chill..

i fredags åkte jag till helsingborg med amanda, ronja, melinda, emmie, oliver, marcus J& mattias :)<3
kom dit vid kvart i sex tiden typ,  skulle se bio vid sju,
så vi gick till biografen, och kolla upp vilken film vi skulle se,
svinalängorna eller nått sånt skit,
sämsta film jag någonsin sett!! & det va åldersgräns på 15? xd
pff..
jag satt iallafall & snacka med oliver och marcus hela tiden,
& jag och amanda garva åt allt xd
hahahahahahahaha,

sen gick vi tillbaka till knutan där oliver, melinda& mattias skule ta bussen hem kvart över nio..
tråkigt men ja... sen hände bara massa saker och sånt skit,
jag& emmie skulle tex klättra ner för en trappa 2 våningar för det var galler så man inte skulle kunna gå ner där men så slängde emmie ner sin jacka så ja xd
sen gick vi för att hitta ronja&amanda&marcus.. sen lekte vi lite i hissen och så, jag snodde ööh.. tändvätska? xd
häh, sen åkte vi hem typ halv 11,
så sov amanda här, och idag har vi bara gått runt och letat röv (;
va även med josse nu ikväll ^^
imorgon.. / idag spelar jag match mot lugi hemma..
spännande (:
så jag ska snart gå& lägga mig, men först ska ni få lite bilden från helgen,

kyss*


                     

Av Nina Pedersen - 13 januari 2011 19:25

helle

skolan idag sög hårt som vanligt,

vetefan vad som hände på gothia,
kanske för att någon fitta fällde mig några gånger under en match,
kanske för att lina "tappa" mig på stengolvet där vi bodde,
inte en aning men mina knän har iallafall tagit livet av sig..
funderar smått på att bannlysa dom och tvinga dom att inte vara en del av min kropp mer.. låter vettigt ? -.-
iallfall, lugn träning idag, och nu käkar jag glass igen D:
gosh, varför hatar allt mig? :c
jag har inga riktiga vänner, min familj hatar mig, skolan går åt helvete&
allt är bara felfelfel...
hade varti lättare att bara ta livet av sig ..
men ingenting är lätt och inte detta heller,
även om jag inte orkar mer så har jag inget val, och det suger verkligen, om det inte vore för att folk va så falska och snacka så mycket skit hade jag tagit livet av mig, men tack vare detta tänker jag bevisa för dom att jag är mycket starkare än vad dom tror och även om mitt liv har varit ett helvete hittills, så kommer jag vända det, och även hur dåligt jag mår så tänker jag inte visa det..
folk tror att jag är glad och att jag mår bra, men dom har fan inte en aning,
snacka ert jävla skitsnack de rör mig inte , FUCKERS!

Av Nina Pedersen - 9 januari 2011 15:55

baby i cant go on withiout your love


helle

idag kom man då hem till skåne igen efter 4 dagar i gtborg x)
härligt.. har haft sjukt kul där iallafall nån av dagarne ;p
träffat nya människor,saknar vissa mer än andra x)
hähä,

matcherna gick rätt bra tills vår kvartsfinal där vi åkte ut av väldlig väldigt olyckliga händelser /:
bara för att 2 idioter kom fram och snacka om att dom var bästavänner med jesus och att vi kunde dö vilken dag som hellst efter det -.-'''
efter det fick vi extrem otur ;o
aja, vi va skit bra anyway.
imorgon börja då skolan, vet inte riktigt hur pigg jag är på de men det funkar,

imorgon blir jag också byxmyndig och slipper vara en liten fjårt! :D:D
me likey ^^
nu ska jag bara typ packa upp och tvätta kläder och sånt x)

kyss*

Av Nina Pedersen - 4 januari 2011 19:37

im still still standing in the shadows of what we used to be


helle

idag, har jag lagat min tand som jag så smidigt slog ut i går D:
sen hämta jag charlie och vi åkte på bio och såg Harry Potter :]
inatt sover han här& imorgon ska vi till min mormor på kalas.. för mig :c
sen ska jag packa eftersom jag åker till gtborg på torsdag ,
är inte speciellt sugen på det menmen..
kan då inte uppdatera bloggen förens på måndag tror jag ]:

sen börjar ju skolan också -.-


&jag känner hur mitt liv rasar, och jag kan inget göra.
det ända som finns kvar är krossade bitar som inte längre passar ihop,
jag vet inte vem jag ska prata med, vad jag ska göra eller var jag ska ta vägen,
man kan ju tydligen inte lita på någon numera...

men nu ska jag ta mig i kragen och vara glad,
för världens finaste kille är påväg hit, right now,
amagad im in lööööve **
ha det bäst för det ska vi,
kyss*

Av Nina Pedersen - 2 januari 2011 09:14

Looks like I've given up.



helle,
nytt år nu, började väldigt bra med att man igår va med hannah bv, ronja& Louise (:<3
riktigt kul, måste vi bara göra om ^^
nyårsafton spendera jag här, framför datan med 2 sesonger sex and the city ^^
iiiih, me liky ^^
sen stack jag ut med ellen och rebecka (: <3
idag drar jag och bv till centersyd om 2 timmar :D
fyfan vad jag har väntat på detta ,
behöver verkligen handla massa innan gotia ,
känner att min vecka är fullbokad redan, känns lite jobbigt:
Måndag: inventering med laget från 06.00, träning 18.30
Tisdag: heldag med pojkvän
Onsdag: packa & träffa charlie
Torsdag: Åker till göteborg 06.00 -.-
Fredag: gotia
Lördag: gotia
Söndag: gotia och åka hem
sen börjar skolan D:
jaja, man överlever väll .. om man har tur x)
sen fyller ju allrabästaelin år idag,
grattis finaste, me love u (L)

kyss*
 

Ovido - Quiz & Flashcards