ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Back on track but bored as hell

Av Nina Pedersen - 28 november 2013 19:56

Hello, tillbaka bakom skärmen nu. Efter nästan en månads intensivt pluggande, matte, fysik, engelska, svenska och biologi, har jag äntligen tid att göra något jag själv vill. Just nu är jag extremt uttråkad och då går det som det gör. Thats life, man får ju vara som man är när man inte blev som man skulle...
I går skrev jag slutprov i fysik och efter provet kändes det ganska dåligt eftersom man hörde hur de andra i klassen pratade om deras lösningar och det var verkligen inte ens i närheten av vad jag gjorde. Och nä det är garanterat inte de andra som gjort fel, för mina klasskamrater är verkligen begåvade. Hade jag haft 30 % av deras kunskap hade jag lätt varit godkänd på alla mina prov... Men de har jag inte D:
Idag har vi varit på Barsebäcks kärnkraftverk, tyvärr har jag inga foton för det var fotoförbud inne i byggnaden där de förvara de radioaktiva ämnena. Men det var riktigt fräckt och verkligen en upplevelse.
imorgon är det fredag sen är det bara tre veckor kvar tills jag går på jul lov! 
Och om 44 dagar gör jag min första tattoering, GISSA OM JAG ÄR TAGGAD!?
Imorgon ska jag och rebecki se match sen ska jag spendera helgen med marre.
hihihihihihihi nu ska jag fortsätta ha tråkigt, bye ;*
       

 
 
Pontifex Maximus

Pontifex Maximus

28 november 2013 20:24

de andra kanske har enklare för fysikaliska uppställningar men du leder ändå i fysiken, så snygg som du är behöver du ej behöva räkna matte till guds förbannelse - du är självaste gudinnan.

du har fysiken för dig, du kommer få allt du vill - för ingen kille kommer säga orden 'nej' till dig, du bör då få genomleva lycka och njutning i så höga former vilket de andra ej kan räkna till.

http://kvinnagudinna.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards