ninaapedersen

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Nina Pedersen - 3 juli 2010 00:49

jag såg något som inte fanns där...
det är svårt när man inte inser hur fel man har haft, förens det är försent, och då finns inget kvar att göra, då är allt borta. jag önska jag kunnde blunda och få allt att försvinna, men det kan man inte. jag önskar så väldigt att det hade tagit slut tidigare, innan en av oss blev sårad- jag. men nu är allt försent, man kan inte gå tillbaka, och även om man kunnat, vet jag inte om jag gjort det,.. jag vill inte se tillbaka på det vi hade, bara spola tillbaka och stoppa det där, då allt var helt okej, innan vi skiljdes åt, innan du stötte ut mig ur ditt liv, innan du vände ryggen till och bad mig att gå. och även om du inte sa det med ord, visste jag direckt att detta var slutet. Det vi hade kommer aldrig tillbaka, det tog mig hårdare än du vet, för jag vill inte ge dig nöjet att veta hur jag led, för antagligen kommer du skratta åt mina känslor och trampa på mig, igen. Du anar inte hur mycket jag sakna dig, oss, du vet inte hur svårt jag hade att acceptera att du var borta.. du vet inte ens att denna texten är till dig.. du tror att allt är bra mellan oss, att våra gräl är över, men det är inte vad jag känner. för jag ville ha tillbaka dig, men du backar undan, även om du,enligt dig, inte vet det själv. men man kan inte undvika en person och det ämnet så länge och tro att det är bra, även när man ser den andra gråta och hör hur dåligt hon mår, man kan inte göra det omedvetet. jag tror inte dina ord, jag tror inte på att du älskar mig, när du inte klarar av att visa det. Jag vet hur oduglig jag är, och hur folk hatar saker jag gör, men jag bryr mig så lite om vad folk tycker och koncentrerar mig på mitt eget liv, och om du också hade gjort det, så hade du och jag fortfarande kunnat vara vi..

jag lägger ner detta nu, .. för det är över och finns ingen återvändo,
jag är borta ur ditt liv nu och kommer aldrig mer igen.

Ovido - Quiz & Flashcards