ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

tack.

Av Nina Pedersen - 23 maj 2010 15:36

  är det inte underbart när man tror att man känner någon men så visar det sig att personen det handlar om inte allt är den som man tror, jag fattar inte varför jag äns bryr mig längre, detta händer mig hela tiden, folk sviker det tillhör verkligheten, och folk ljuger en rakt upp i ansiktet varje dag, det är inte lätt att vänja sig vid men tydligen har man inget val i detta samhället !
folk som säger, jag äskar dig, finns, du kan lita på mig, du kan snacka med mig 24/7 etc, vet ni änns vafan ni snackar om ?! jag påstår inte att jag är bättre än er andra, och jag säger inte att jag hatar er eller att det är fel på er som gör såhär, men det är fel på det ni säger, för om ni inte kan backa upp det ni säger så kan ni knipa käft, jag är fett trött på att folk snackar, om sina såkallade "bätavänner" och sen dagen därpå är dom med personerna och låssas som om inget är fel, vafan är de för jävla skit egentligen, och seriöst, frasen "inte för att snacka skit"... är patetisk, visst jag har använt mig av den nån gång men ingen är perfekt ?
och lika så, "det jag säger är inte skit, det är ju bara sanningen" frasen.. om det nu är sanningen så varför kan ni då inte bara berätta för personen isig istället för att snacka om någon som inte änns kan försvara sig ?
det är bara så fett omoget, jag vet vilka jag kan lita på och inte, så sluta försöka ändra på mina val genom att fjäska och säga att ni finns, för i slutet finns det inte en ända jävel vid ens sida ! och jag har redan slutat bry mig om andras problem, för även om jag ställer upp för alla andra får jag bara skit tebax, och ni som faktiskt känner mig, på riktigt, inte bara ser mig i skolan och tror att jag mår bra och att jag har det så jävla lätt för att jag alltid verkar så uppåt och pigg, ni som faktiskt vet hur jag är och hur jag egentligen mår, ni vet att jag alltid har varit och försvarat folk, alltid, och det är alltid jag som får skiten för det, och jag bryr mig inte längre, jag vill inte bli en sån liten nonchalant fjolla som springer omkring och tror att jag är bättre än alla andra, för även om många andra gör det så tänker jag gå min egen  väg och leva mitt liv ensam, för såna som ni.. behöver inte jag för att må bra, om det finns några riktiga vänner som faktiskt står upp för en så är det såna jag behöver, men det finns tydligen inte, så då tänker jag fortsätta mitt liv ensam, och bara vara mig själv, för det kommer jag gå långt på ...
kommentera inget fjolligt som ni inte menar, för seriöst jag bryr mig inte

 
 
Ingen bild

rebecka

23 maj 2010 16:11

jo nina, såhär är det.
vi alla har olika perioder då man inte mår bra, & det kan inte hjälpas..
det är verkligen inte något fel med det.
& visst, det kanske inte verkar som jag bryr mig, men det gör jag egentligen eftersom jag läser dina texter...
& visst, vi kanske inte umgås längre. men jag kommer alltid minnas tiden då vi var ofta.
för allvarligt talat har du varit en av mina bästa vänner.
du är trots allt fortfarande en av mina väldigt bra kompisar..
hoppas det ordnar sig för dig!

 
Rikkk

Rikkk

23 maj 2010 22:11

Ska jag vara helt ärlig så vet jag hur du känner, och jag håller med dig till 500& om inte mer, så jag säger såhär och jag menar var ord, jag finns för dig och kommer ställa upp för dig i dom tillfällen jag kan. efter som jag bara läser din och sagas blogg vilket betyder mycket i mitt fall så innebär det att du faktiskt betyder en hel del för mig och jag skulle gärna lära känna dig bättre.

http://Vemfanarnissehullt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards