ninaapedersen

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Nina Pedersen - 15 maj 2010 23:37

 

9
underbara månader,
CharlieSolve,nu och föralltid !

http://www.youtube.com/watch?v=8wM3VwIOWPc

var exakt 8 månader senn jag gjorde denna videon till dig,charlie, och jag står fortfarande för varända sak jag skrev till dig ! (L)

Av Nina Pedersen - 15 maj 2010 16:23

  Hej.

  vi kan börja med igår:
va man med amanda hela dan, så smsa man melinda, och hon tog bussen till häljarp :D
så kom charlie och vi va allihop, melinda och amanda& jag sov i husvagn, myys ^^
charlie åkte hem vid 00.00, inatt.
vi satte på en dålig film, så vi somna ganska direkt ;o
idag:
vakna vi, jag, rätt tidigt, sen somna om, och vakna och så höll det på så till ~20 över 11, så va melinda också vaken, så la vi och snacka ett tag, sen veckte vi amanda och gick in och åt :)
melinda tog bussen hem 12.16 ,
sen har jag varit med amanda hela dagen, och blir väll ut sen antar jag, lite så, lördag :D
jaja, tack för ni tog tid och läsa (L)
Hejdå  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards