ninaapedersen

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Nina Pedersen - 13 maj 2010 23:00

Hejsan,
Vakna upp bredvid amanda, med hannah på golvet.
what a night xd när charlie hade gått hem satt vi och halv sov ellr nått ,
så blev vi pigga, och jag börja sminka hannah, och fixa med hennes hår.
sen va det amandas tur , smink på henne och sen locka jag hennes hår,
va nog klar vid tre eller nått xd
hahaha, sen sminka amanda mig och platta mitt hår, sen flummade dess xd
somna vid fem nångång, och jag vakna först som vanligt, tio i åtta, försökte somna om och lyckades tillsist, sen vakna jag igen, 20itio tror ja.. och väckte amanda.
sen vakna hannah och vi la och snacka nån timme.
sen bestämde vi oss för att dra till centersyd , så vi åkte vid halv två tiden.
på centersyd köpte jag;
* fondation
* eyeliner / svart
* eyeliner / vit
* nypuderborste
* linne

på centersyd tramsa vi också en hel del xd
och vi såg några väldigt pimp människor och nån snurrig unge xd
sen hämta amandas bror oss och jag& hannah hade mket kul i baksätet xd
hehe ^^ sen gick hannah hem och åt, sen stack vi hem till mig ,
och gjorde inget, typ c::
så kom charlie, och han misshandlar mig D:
sen gick hannah hem och vi andra va ute resten av kvällen typ.
nu går jag och gör nått intressant,
Hejdå

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards