ninaapedersen

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Nina Pedersen - 16 maj 2010 20:55

vad tycker folket om mitt nya design,


en kommentar dödar inte ? (a) 

Av Nina Pedersen - 16 maj 2010 20:37

Hejsan :p
idag har jag inte gjort mycket.
vakna typ, strax efter tio nångång :p
gick upp, fixa håret, sen smink.
sen tog jag några bilder till nästa
veckas tema :) Cx
och jag har ingen liv ;o
senare kom charlie hit, och vi såg en film :)
rätt okej , lite seg kanske men vafan x)
sen gick charlie hem vid åtta,
och nu har jag duschat (y)  
ska snart läsa ett tag, när jag hör din röst^^
sen ska jag nog se Tv tills jag somnar.
det är söndag och imorgon är det skola ;o
jag ska ha fridrott, sug !
jag hatar gympa -.-'

jaja, tack för ni läste ;)
ni vet att jag älskar er, hejdåå   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards