ninaapedersen

Alla inlägg under maj 2010

Av Nina Pedersen - 6 maj 2010 20:27

Hejsan,
skolan idag va riktigt seg -.-
har räliga problem med att hitta böcker, men hitta äntligen nått värt att läsa idag x)
ver typ tre månader senn jag faktiskt läste en bok sist ;$
haha, duktiga jag (y)
menmen, efter skolan satt jag kvar och vänta på mammi som vanligt.
sen åkte jag hem och kolla upp bio tider :D
drar till hbg på lördag och kollar film tror jag ^^
nån som joinar? (mp)(aa´
hihi, sen träna man halv sex till halv sju :)
sen kom charlie till hallen& efter träning gick vi hem hit.
satt och kolla simpsons till åtta, awesome! 
sen nu har han gått hem , och jag ska äta& duscha sen ska jag sova x)

Hade    

Av Nina Pedersen - 5 maj 2010 21:40

hej,
dagen idag; först skolan till halv tre som vanligt -.-
det suger ! hatar det :s träslöjd är seegt !
efter skolan stanna jag som vanligt ett tag,
så kom charlie och höll mig sällskap :)
sen åkte jag hem och datanörda mig lite 8D
sen stack jag ut till charlie och så rolla vi xd
vi är skit skillade! (y)
sen hem och äta, se film, sen ut och rolla igen :)
lekte lite på golfbanan, kommer bilder :)
har haft skit kul med charlie idag, hoppas det blir fler såna dagar^^
, här kommer OSERIÖSA bilder från idag x)


Tack för du kolla , hade (L)

Av Nina Pedersen - 5 maj 2010 16:50

Hej everybody ,
skaffat en ny blogg på en ny sida ,
eftersom blogg.se´s design& saker var för komplicerat för mig ><
hehe, enjoy :)

 


Välkommen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards