ninaapedersen

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 22 augusti 2010 17:28

hur mycket jag än försöker går det aldrig..
jag kan inte bevisa för mig eller någon annan att hur långt ner i skiten jag än sjönk skulle jag klara mig ,
jag kom en bit på vägen men jag klara mig aldrig hela vägen upp,
jag trodde att jag kunde bli som jag var förut, men sanningen är att jag sjunker längre ner för varje dag.
alla ångrar saker man gör i sitt liv,
och alla vet exakt vilket tillfälle dom kommer ångre, resten av sina liv.
jag vet att imorgon är mitt tillfälle, det som jag kommer ångra resten av mitt liv.
det är bara den bittra sanningen helt enkelt..


hej.
storasyter fyller år idag, grattis till henne ^^
jag och lillasyster åkte till centersyd& jag köpte finfina saker (y'
känner mig riktigt nöjd och jag har 1000 :- kvar :)
snart kommer Jimmie& Tessan, och anton ^^
ikväll blire sova tidigt för imorgon börjar skolan (y'
det är både bra& dåligt..
skit i de nu..
ni vet att jag älskar er.
kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards