ninaapedersen

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 2 augusti 2010 23:30

Hejhej bloggen. :)
cill idag oxå. vakna vid 10, ner, kolla Smallville repris, sen har jag bara legat och kollat på film "hela" dan. mest TV program men skit i de..
iallafall film kolla jag på först the lovely bones (flickan från ovan)
sjukt bra film, men enligt min mening väldigt hemsk ändå.
verkligen värd att se, när man ser den tycker man inte den är lika bra som efteråt, när man börjar bearbeta filmen och tänka igenom händelserna, då blir det mest dramatiskt.
Sen kolla jag på Sex and the ciyt 2 helt underbar! love it, oxå verkligen värd att se, om man nu gillar sånt x)
Senare kom chalire, och så träffa han ett tag, sen stack han hem vid tio.
när föräldrar lagt sig kolla jag och systrar på film..
the last song, som jag även såg på bio med chalrie i våras ^^
tycker fortfarande att det är en sjukt bra film !
sen är de väll inte mycket mer att skriva.
och tiden på dethär inlägget är lite konstigt, för egentligen är klockan 00.40, så det är egentligen tisdag, men skit i det, för mig är det måndag ^^
och btw hann jag inte lägga in min hiss& diss för denna veckan som jag skulle gjort igår -.- så jag får göra det nu, för förra veckan såklart;
Hissar:

- Ellens födelsedag ofc

- Danmark
- Fina inköp av kläder (y'
- Lösögonfransar
- & ny digitalbox till rummet

Dissar:

- Kompisar som sviker& ljuger en rakt upp i ansiktet
- seg pojkvän som aldrig kan träffas

- dålig kamera

- överrisig hårförlängning + för ljus ;o

- &kompisar som "finns" men aldrig har tid att snacka.

det va väll de, hoppas ni liked'it ;)
lite oslipat men kommer bli finare tror jag iallafall x)
nu ska jag se på Scrubs *stavning ;$
ni vet att jag älskar er.
kyss godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards