ninaapedersen

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 11 augusti 2010 19:18

I'm helpless sometimes wishing's just no good
Cause you don't see me like I wish you would

två människor kan inte hålla ihop i ett helt år,

inte om man bara  är 14jävla år..
fuck this!


hej.
idag har jag suttit inne och sett Twilightfilmerna,
bara för att jag älskar dom på något jävla särt sätt -.-''
vi fyra-fem tiden stack jag ut och träffa ebba, mitt chobackabarn(L)
fyfan jag saknat dig har ;oo .
det var underbart och vi hade fedt mä kul kan jag lova^^
Träffa ida och Matilda oxå, inte så, bara snacka nån minut sen sprang vi hem xd
jag älskar dig ebba gustavsson, nu och föralltid (L)
nu ska jag snart äta, imorgon drar jag till råbocka och kollar lillsyrra,
Ängelholm typ ? aja smsa mig iallafall för annars dör jag ;<
ni vet att jag älskar er-
Kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards