ninaapedersen

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 4 augusti 2010 16:43

jag ville bara ha någon som ville mitt bästa, inte ett egoistiskt svin som bara tänker på sig själ, fuck er!  jag har inte valt att vara den jag är men fyfan jag är glad att jag inte blev som du!!

-
hej.
shteek hela dan idag (h'
jag& lillasyster är skillade xd
tips till er som vill ha snabb och fin solbränna snabbt:
matolja, smörja sig med det, rätt praktiskt, man blir brun snabbare och man kan bada med det utan att det går av. såklart kan man tvätta bort det med tvål och vatten.
skit bra faktiskt, inte världens mysigaste, men är men desperat så är man.
jaja. charlie kommer hit senare i guez.
ser nog nån film då, lägger in redan nu så jag inte glömmer ikväll(y'^^
ni vet att jag älskar er.
kyss

Ovido - Quiz & Flashcards