ninaapedersen

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 10 augusti 2010 22:23

omg jag lider av deprision och svåra humörkrise, TA MITT LIV! D:

hej btw.
Måste berätta om idag och igår.
så ja, igår var jag för trött för att skriva när jag kom hem.
Gårdagen spenderase jag iallafall med Charlie, först.
Sen va jag med Ronja& Melinda och fyfan det uppskattas !!
hade lite girltalk och så, jävligt skönt att äntligen ha någon

att snacka med mer än över en dator..
Jag hade iallafall skit kul med er igår, tack, jag älskar er (L)
Idag: Träffa jag Lina, sen gick vi och hämta emma och sen hitta vi Charlie.
Flumm typ halva kvällen xd tack för det, behövde jag oxå (L)

och nu måste jag berätta anledningen till dagens rubrik!! xd
jo såhär va det: Jag och min storasyster satt och kollade på en Lillefot-film.
med dinosarier då alltså, så trillar en "baby"dinosar ner från en stock och då kommer en stor dinosarie och räddar han, och btw så hette den stora Rock och det är världens sexigaste namn. Men iallafall sen kommer pappa dinosarien och säger : Vem är du och vad gör  du här, antastar du våra barn!?
och då dog jag och sara och efter det så har vi bestämt oss för att göra en parodi på halva filmen och fyfan vilket liv vi har xd
jaja, vet att ingen fatta men ni ska få se.. förr eller senare xd
menmen, jag mår skit och nu ska jag se på tv så..
ni vet att jag älskar er.
kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards