ninaapedersen

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Nina Pedersen - 8 augusti 2010 19:20

 you laugh at me because  iam different,
i laugh at you because youre just like everyone else.


hejhej.
idag har fanemig inte hänt ett piss -.-''
skulle egentligen dra ut, men tack vare regnet sket de sig.
ush ja, livet suger. och jag har inte ens en bra film att se på.
och shit jag kan inte fatta att det bara är två veckor tills skolan börjar:oo
jag längter , inte för att jag saknat så många, kanske ett par 2-3 st,
mest för att få komma hemmifrån. och träffa andra än Charlie.
   Träffa någon överhuvutaget...
jaja, life goes on,
Det är något positivt med att det regnat idag iaf..
har skrivit en del i till boken.. så jag blir nog klar ikväll eller imorgon (y'
stort + på det !
så nästa vecka har jag och charlie ett år, och på något sätt är det dåligt. något som är för privat för att ja gska våga skriva det här.
btw, det är ju söndag, så här kommer denna veckans hissar&dissar enjoy:
Hissar:


- Pengar
- Rebeckas födelsedag ofc ( för jag vet att hon känner sig gammal nu xd )
- Utomhus-Land-Hockey-På-Rollor xd

- fin Solbränna (yy'
- folk som lyssnar..


Dissar:


- Folk som snackar ..
- "den" som inte vet något och inte bryr sig om något.. förlåt
- dåliga filmer -.-
- mitt hår som aldrig växer
- dåliga sminkdagar -.-


de va då de.. jag har inget liv och kommer knappt ihåg vad som hänt denna veckan så blev inte så fullt bra som jag hoppats på -.-
livet suttar som sagt .
men ni vet att jag älskar er.
kyss

Ovido - Quiz & Flashcards