ninaapedersen

Alla inlägg under november 2010

Av Nina Pedersen - 10 november 2010 18:58

i hate that i love you.



hej.
idag har inte hänt så mycket.
skolan suger och allt suger.
jag förstör allas liv och nu är allt skitsamma,
jag önska att du kunde se mig som jag ser dig.

jag levde för dig men jag vet snart inte...

Av Nina Pedersen - 9 november 2010 20:42

i'm running in your veins


hej

idag var skolan seg som vanligt.
efter skolan stack jag hem till amanda (:
sen har jag hängt med den tönten hela dan,
sett film och haft allmänt ... omoget kul xd
" Karsten TorebjerPsychicMedium, lets go to nightvision mode"

viktigt att ni kollar, annars missar ni fanemig nånting !

http://www.youtube.com/watch?v=FmiVG_IOn8w&feature=related
hahahahahahaha omg, kärlek (L)
nu ska hon nog snart hem, så jag ska snart se paradise hotel (y)
sen ska jag sova (:
btw, gör som oss och dö till dessa videor,
från oss, till er alla, ETT JÄVLIGT STORT ASGARV! :D



kyss*


Av Nina Pedersen - 8 november 2010 22:05

Boy youre amazing,


just the way you are




hej.
ändrat om lite på bloggen, ingen som märker det kanske, men ja xd
idag börja skolan D:
och fyfan vad segt allt är , jag pallar inte skolan -.-'''''
jag vill bara va med charlie ju D':
.. efter skolan åkte jag hem, satte mig och rita lite :o
inte gjort de på år och dar, men känns bra vafan [:
sen stack jag och träna (y'
nu sitter jag här och ska snart ska jag se TV,
ni vet att jag älskar er
kyss*

Av Nina Pedersen - 6 november 2010 22:36

hej
nu har lovet gått alltförfort igen ;s
aja..
idag har jag inte gjort så mycket, eller ...
först vid tretiden börja de hända saker (:
då åkte jag lillasyster& mammi in till stan och kolla på anton när han spela hockey
BARN ÄR SJUKT SÖTA NÄR DOM RAMMLAR PÅ IS! ^^
sen åkte vi hem och vid.. hm, sex-sju tiden stack jag ut med rebecka (:
gick runt och snacka om allt möjligt ,
sen gick vi hem hit och kolla på skräckis c:
Steel Trap,  den var sjukt bra och stundvis jävligt läskig& äcklig x)

sen kolla vi lite cp skadade människor på youtube som, precis som vi, inte har något liv :D:D:D:D
men så ska de va ibland (;
imorgon drar vi till centersyd, ska handla ny jacka ;3
nu ska jag snart ringa och störa charlie känner jag ;/
sen sover jag, & jag älskar rebecka för hon vet inte vilken datum de är ^^♥
godnatt ;*

Av Nina Pedersen - 4 november 2010 22:42

hej.
idag: vakna jag upp hos Laliebubb (y)
sen vid två stack vi hit så käka jag sen drog jag och träna.
Sen kom ju Rebecka hem idag oxå :D:D
så efter dushat stack jag ut med henne, hannah& ellen (L) :D
snacka massa och sånt :)
hemskt trevligt de (;
nu sitter jag här och pratar med charlie i telefon (L)
me like´i ^^ ;$
snart ska jag gå och sova såhär kommer dagen låt som satt sig på mitt huve,
enjoy (;


ni vet att jag älskar er,
kyss*

Av Nina Pedersen - 2 november 2010 18:50

hej
idag, va man aldrig med charlie ;/
ist kom hannah hit vid ... 10-halv 11 ? (:
vi har sett film, epic movie, sjukt kul ;o
sen har vi varit ute i regnet och lite sånt shiit (;
nu har föräldrar åkt till malmö så vi är hemma själv till tidigast 10 (;
fettnajs (y'
så vi drar nog ut igen snart (:
imorgon ska jag då sova hos charlie är de tänkt :D (L)
här får ni dagens låt, och min mys-outfit (;



 

ni vet att jag älskar er
Kyss*

Av Nina Pedersen - 1 november 2010 21:28

hej
har inte haft tid att uppdatera bloggen ;s
så.., i fredags, sov charlie hos mig
lördag, va jag då med charlie, spela match, va med charlie,rebecka,ronja,hannah & emma, spela buzz och singstar hos rebecka, hahahaha, mst göras om ! (y)
Söndag, jag, hannah, emma, ronja, amanda& ebba gick "bus elr godis"
hahahahahahahahaha, så jävla kul man får ha de ibland xd
hannah& amanda sov hos mig, i husvagn, och jag& hannah hade iaf kul mittinatten xd hehe ;$
sen har jag tränat halvt idag..
antar att detta var en av mina sista träningar nu :/
blir hejdå hsk ... och sen vet jag inte om jag ska börja i falcons eller sluta helt..
det får framtida beslut bestämma /:
hmpf.. här kommer min veckoplanering iallafall (;
  
ni vet att jag älskar er
kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards