ninaapedersen

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Nina Pedersen - 25 november 2010 21:47

I'm through with all the pain


No more drowning in the rain



helle.
idag, va skolan seg som vanligt -.-
efter skolan va de konfa,
åkte buss till a-torp kyrka där vi gick kyrkrunda xd
sånt liv .. jag har fett med träningsverk efter alla trapper vi gick i D:
när vi kom hem gick jag, amanda, melinda, oliver, marcusJ& hovig till skolan och kasta snö :D
jag är maffia och jag äger er alla! (h)
sen gick vi vidare upp till bussen så åkte hovig, melinda& oliver hem D:
sen gick Marcus oxå hem, sen gick jag och amanda hem till henne.
så kolla vi tv och lite så x)
sen gick vi ut i snön igen :D:D
amanda kommer få fett med mulningar imrgn! ^^
hehe (;
nu ska jag snart gå och sova
hejdå


Ovido - Quiz & Flashcards