ninaapedersen

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Nina Pedersen - 21 november 2010 21:40

I want to take this timeout


to apologize for things I have done  


And things that have not occurred yet


Hej

denna helgen har varit super (y'
i fredags, följde jag med charliebby hem från skolan,
sen gick vi hit och han sov här,

på lördagen spela jag match mot södra-dahl, vi ägde dom..
dock förlora vi 4-3, men vi va 9 pers och dom va dubbelt oss -.-''
men vi ägde dom i spelet..
sen åkte jag och charlie hem.. så duscha jag& åt,
sen skulle jag dra hem till amanda, så charlie följde mig dit.
sen sov jag där.. somna på hennes sofa och vakna 05.10
väckte henne och hon fick damp ! xd
sen gick vi in och la oss i hennes säng och sov där några timmar ^^
sen idag har vi varit ute på landet.. i a-torp lite mer exakt xd

på gudstjänst, otroligt drygt, men som tur satt jag med min barbie så tiden gick mycket snabbare (aa' ♥
sen åkte jag& amanda hem till henne och såg film,
inte för att jag kan stava till den men.. de va en barnfilm och jag& amanda böla för de va lite sorgligt och jag var okänslig för att.. han inte kunde rita xd
hahahahahahaha, helgen har varit bäst (:

ni får dagens låt, för att han antastar mina trumhinnor med sin röst (L)


jag älskar min pojkvän, cant change it..
även om han är helt omöjlig att lära spela kort xd
haha, han är underbar, 15/8-09.. det var ett tag senn,
men det varar än.. ♥


ni vet att jag älskar er,
kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards