ninaapedersen

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Nina Pedersen - 28 november 2010 14:44


I may not realize what I feel,
until the real emotions take over

hej.
i fredags sov man då hos elin med lina, vi hade sjukt kul (;
hitta på en massa bus och sånt shit,
hehehe, vi är såååå skillade ;$
jag älskar er (L)
lördags va man med hannah& linnea när man kom hem från elin :)
linnea är en shorv! :D
sen på kvällen stack jag ut med amanda och vi dampa i folks trädgårdar XD
vi är störda i huvet men vem bryr sig (;
idag har jag då varit på center syd, köpt paket (y'
och ett par svarta boots till mig själv ^^
senare vet jag inte vad jag ska göra, är hemma själv.
och min dumma pojkvän totaldissar mig& har inte tid att träffas idag D:
så de e jag lite lessen över, ska nog gå och käka glass ellr nått D;
blir kanske ett kortare inlägg ikväll ..


kyss*


Ovido - Quiz & Flashcards