ninaapedersen

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Nina Pedersen - 22 november 2010 22:22

Am I not pretty enough?

Is my heart too broken?

Do I cry too much?
Am I too outspoken?
Don’t I make you laugh?
Should I try it harder?
Why do you see right through me?


hej,
idag har allt varit segt som vanligt.
massa prov i skolan, sen hem& dö.
träning, suuuug.
allt suger jag vet..
sitter som vanligt& deppar, ensam med min glass D:
ville bara säga tack till folket som stöttar mig,
det uppskattar jag verkligen, för just nu är mitt liv katastrof.
LinaBarbieGullberg,amanda molin,hannah nilsson, amanda norrman,
elin mellert,& några fler .. tack, jag älskar verkligen er (L)
och btw.. har jag sagt hur mycket jag hatar ditt skitsnack?
alla gånger du klagar på oss andra, förlåt för att alla inte kan vara lika bra som du tror att du är..
du har det så jävla jobbigt, men vad med alla andra som har lika stora problem som du? bara för att du inte vet& bryr dig om något annat än dig själv betyder det inte att du är den ända med problem..
folk är inte sämre mot dig än mot alla andra,
så bara lägg av att tro att du är så jävla mycket mer värdefull än alla vi andra..
för vi är lika mycket människor som du.


jag är trött på detta..
hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards