ninaapedersen

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Nina Pedersen - 18 november 2010 18:43

Nothing left to fight for.



hej.
dåligt uppdaterig igen kanske :/
men jag har sjukt mycket att göra nuförtiden och allt är sjukt stressigt.
jag kommer inte palla detta mycket längre ..
aja, idag har skolan varit dryg och jobbig som vanligt.
Jag HATAR ingvar !!
och jag hatar falska, patetiska människor, väx upp idioter -.-''
-

efter skolan va det konfaskit..
jag tror inte på jesus och allt de goda han gjort världen..
så det var inget större nöje att vara där heller O.o
sen hängde jag med "oliver& gänget" xd <--- jag har inget liv -.-
men.. melinda,marcus,carl& oliver, satt mest och snacka imun på varandra om allt möjligt.. vi kom fram till att man hade mycket roligare när vi va "barn" :o
haha, vi e fortfarande barn, men större xd
men ja, sen åkte jag hem, bråka lite med mina föräldrar
& nu sitter jag här och deppar ihop..
går nog snart och duschar eller nått.

imorgon är det simmning& charlie ska sova här antagligen..
sen sover jag hos amanda på lördag ,

/

jag hatar mitt liv D:
hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards