ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Rubrik saknas

Av Nina Pedersen - 16 september 2010 17:16
Tänk alla gånger som kärleken satt mig rakt i skitTänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt livTänk dig en värld som rasarTänk dig människor jag älskat, lärt mig hata.

alla gånger du sagt att du älskar mig, har bara varit något du inte menat.
du vet inte vad kärlek är, detta är inte kärlek.
om jag tar livet av mig, vet du hur du inte ska behandla din nästa.


hej, livet suger.
mitt gör iallafall.
men det är klart att man blir sjukt sårad och verkligen mår skit när man varit tillsammans med någon i mer än ett år och sen plötsligt gör man slut för att en av oss inte palla att den andra ljög hela tiden om att han skulle komma tillbaka men han trodde  väll att jag inte skulle märka att han var borta..
när man då gör slut så skiter den andra i en totalt, detta är inte kärlek.
det är en 13, nu 14 årig kille som inte vet vad kärlek är!!
detta är en av anledningarna till att jag hatar mitt liv..
jag vill att han ska veta att han gjort fel, och jag vill att han ska tänka på det så inte fler tjejr kommer må såhär dåligt tackvare han..
jag älskade honom, han förändrades till något jag nästan hata.
men jag älskade honom fortfarande, och kommer alltid älska honom..
och detta kommer jag alltid hata mig själv för, för han kunde inte ens visa mig de minsta lilla respekt så han är inte värd all skit jag gjort för att försöka glömma honom..
men nu är det så.. och det finns inget jag kan göra åt saken längre.
Charlie, om du någonsin läser detta.. så tänk efter nästa gång du säger att du älskar någon, för det kan gå såhär jävla fel!

konfirmations skit idag, jag bryr mig inte , orkar inte bry mig.
ta mitt liv hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards