ninaapedersen

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Nina Pedersen - 4 september 2010 12:20

hejhej.
veckan har gått fort, sammtidigt har det varit fett segt -_-''
inte gjort speciellt mycket känner jag.
något bra,är att vi ska åka till spanien typ första veckan nästa sommarlov,
med spanskgruppen 8D mihii ^^
bara vi får ihop pengar så ;)
menmen.. igår, gjorde jag inte ett jävla piss,
förutom att jag och ellen är sjukt omogna och älskar fläskdoris (L)
tihi, idag skulle jag egentligen sova hos ronja, men ja , blev inte riktigr så tyvärr, så vi ska ta det någon annan helg :D (L)
så idag åker man då till centersyd och handlar smink, fettnajs (y'
ikväll känner jag att jag är rätt frech på en utgång, så vi får väll se hur det blir ;)
ni vet att jag älskar er,
kyss*


& vi alla, älskar, Quang ! (L)

Ovido - Quiz & Flashcards