ninaapedersen

Alla inlägg den 19 september 2010

.

Av Nina Pedersen - 19 september 2010 20:37

Hej.
dagen har spenderats med Tobbe& Hannah, kul må jag säga (x
haha, måla naglar och fixa med hår och såg film och sån :)
annars har min helg varit rättså död ..
och nu tänkte jag skriva lite om det finaste jag har..
vi börjar såhär..
Melinda Adawi, förra året när jag hade det som värst fanns du alltid där och stötta mig och backa upp mig. Du var som en syster för mig och jag vet att jag kan lita på dig 100%, utan dig hade jag aldrig klarat av mitt liv. Du är värd guld älskling (L)
HannahNilsson, helt klart underbar med världens sämsta humor, men det älskar vi alla, en av dom jag haft som roligast med helt klart.. vi är sjuka i huvet och alla älskar oss för det, banankräm(L)dildosveen, helt enkelt så det ska va!
ElinMellert, vi har kanske inte kännt varandra så länge, men fyfan vad kul vi haft det, du finns alltid där för mig i skolan och det uppskattar jag verkligen, jag är stolt över att du är min bv (L)
AmandaNorrman, min ängel utan vingar, vet inte vad jag skulle göra utan dig.. kan alltid snacka med dig och du är bara en sån sjukt otrolig människa.
utan dig har jag inget liv,  i love you (L)
CharlieSolve, det bästa som hänt mig. Den lyckligaste tiden i mitt liv,.. var tiden med dig, både dom 4 månaderna innan vi blev tillsammans.. och hela det året vi var tillsammans. Mitt liv börja inte förens dagen jag fick reda på att du var kär i mig, och mitt liv tog slut dagen vi gjorde slut.
hur långt ner i skiten jag än satt, var du alltid där och drog mig uppåt, du var min livsglöd.. varje morgon när jag öppna mina ögon och tänkte att jag inte palla leva en dag till, fick jag ett sms: Godmorgon älskling <3.. nästan varje morgon, det är då jag tänker om igen och tänker, jag kommer leva föralltid sålänge jag har honom vid min sida, för då kommer jag klara allt...

15/8-2009  -- 22/8-2010 det var då jag levde, och det var då jag var lycklig.


tro mig, ni betyder mer för mig än ni själva vet.. och även om jag inte visar det, så lovar jag att det är tack vare er som jag andas..
folk som inte blivit skrivna här ska absolut inte känna sig "dissade" eller så...
jag skrev bara ner det jag känner och tänkder just nu, tyck vad ni vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards