ninaapedersen

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Nina Pedersen - 17 september 2010 22:45

im still alive but im barely breathing
just prayin' to a god that I dont believein
cos i got time while he got freedom
cos when a heart breaks no it don't break even
what am i supposed to do when the best part of me was always you,
and what am i supposed to say when im all choked up that youre ok

they say bad things happen for a reason
but no wise words gonna stop the bleeding
cos he's moved on while im still grieving
and when a heart breaks no it dont breakeven

 

hej.
Fredag idag, suuuuuug -.-''
aja, skolan idag var seg.. skolfoto idag och jag är ju sååååå söt (n'
kommer kanske ladda upp bilden här när jag har den på datan, KANSKE.
träslöjden var rätt kul med rebecka (L)
och nu känns det äntligen som om vi kommit igång med spanskresan..
mer om det i frammtiden....
efter skolan gick jag hem, inte hänt mycket mer idag..
som vanligt har jag mest sovit idag oxå..
smsat en del med folk, ellen är underbar (L) ^^
sen har jag såklart kollat på legend of the seeker & Smallville ^^
underbartunderbart..(L)
nu ska jag väll inte göra något speciellt vettit...
sova ännu mer efter en skräckfilm :p
imorgon är det träningsmatch mot örkelljunga ;s
kommer ju gå som de vill men men, samling 10 imorgon så det blir kämpit xd
ni vet att jag älskar er.. ibland
kyss*

btw så vet jag att ni älskar mina vampyr bilder ><
 

Ovido - Quiz & Flashcards