ninaapedersen

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Nina Pedersen - 12 september 2010 22:06

hej
igår var jag och amanda i hbg,
tog tåget 13.10 kom hem igen vid fyra.
jag handla en ny hårförlängning (y'
sooper!
sen kom dildosven (L)
sen sov vi hos amanda,
haha, jag hade rätt skoj halva kvällen iallafall xd
idag, stach hannah då hem vid 11, sen har jag och amanda nolife´at oss till fyra, då vi stack till a-torp, mitt ute på landet D:, och gick på gudstjäns med information om vår konfirmation, som i övrligt börjar på torsdag ><

taha. man önskar ju dock att det hade varit lite fler roligt folk i vår grupp.. menmen.. efter det kom jag hem, åt och sen kom hannah, så stack vi och handla energidricka(y'' sen träffa vi amanda. sen vid åtta stack hannah hem..sen tramsa jag&amanda oss resten av tiden, imorgon ska man träffa dom igen x)
ni vet att jag älskar er, kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards