ninaapedersen

Alla inlägg den 20 mars 2013

20

Av Nina Pedersen - 20 mars 2013 11:00

I usually dont take things personally.

 

What other people say about me is their reality, not mine.

 

 

Just nu sitter jag i skolan och har engelska, eftersom jag sitter och skriver säger det nog hur intressant jag tycker att denna lektionen är ^^ 
Idag är det skolstads-event, vilken innebär att jag tar tåget hem 12.20 ;)
Så idag ska jag nog springa en stund sen bara ta det lugnt. Snart är det lov! Har bestämt mig för att åka iväg och handla in lite nytt för tycker att jag förtjänat det, fick B på båda delarna av tekniken så känns väldigt bra :)
Har ju dessutom sparat ihop en hel del penger ;) På lovet ska jag också försöka fixa jobb till sommaren. Inte alls för jag känner för att jobba tre veckor av min ledighet men behöver pengarna så det blir väll ett måste. 
Nu ska jag försöka göra ett grupparbete med mina älsklingar här i skolan, 
lycka till !! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards