ninaapedersen

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Nina Pedersen - 12 mars 2013 12:05

Jag är så trött på allt nu! Skolan är kämpig som fan, även om jag blir godkänd i det mesta är det jobbigt. Visst finns det folk i vår klass som har F i en hel del ämnen som väljer att sluta men jag vill inte göra det. Jag menar varför ska man gå om ett helt år om man efter skolan vill bli något inom teknik? Då tar jag hellre ett basår efter gymnasiet och pluggar upp de ämnen jag fått dåligt betyg i för då handlar de kanske bara om en eller två kurser inte typ 16 nya...
Det är klart det är upp till folk vad dom vill göra men då kan dom hålla det för sig själv och inte gå runt och försöka få alla andra att byta bara för att dom själv väljer att ge upp. Och allt det här med skolan påverkar allt annat i livet, man blir trött och arg på folk, man orkar inte göra något alls. Jag längtar verkligen till tvåan, då får vi iallafall göra de vi vill göra med våra inriktningar. Nu ska jag lugna ner mig lite innan mitt utvecklingssamtal som börjar om ungefär en och en halv timme. Tänker iallafall inte ge upp och byta linje!

Ovido - Quiz & Flashcards