ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 8 februari 2011

Allt suger..

Av Nina Pedersen - 8 februari 2011 16:36

Jag vaknar på morgonen och mår skit, jag måste gå till ett ställe jag hatar och träffa människor jag inte tycker om, människor som jag mår direkt dåligt av att vara bland. Jag gör det varje dag för jag måste… är det ingen som bryr sig om mina känslor och hur jag mår? Spelar min egen vilja absolut ingen roll? När jag sen kommer hem från skolan bråkar jag bara med alla här om allt, jag kan inte säga något för det är fel.. Jag är trött på allt! Jag vill inte ha detta mer...
samma sak varje dag, jag vill inte gå till skolan, jag mår piss av att vara där, jag har inga vänner och jag verkligen hatar när folk säger att jag har jätte mycket kompisar. Jag har två tre stycken i skolan, och efter skolan har jag ingen...
Jag gör absolut ingenting på min fritid.. jag sover, för när jag sover behöver jag inte tänka på allt dåligt som händer runtomkring mig..
Jag har pojkvän senn 1,½ år tillbaka och det är bara skit, jag kan inte prata med honom alls, jag tror inte att han tycker om mig och han har aldrig någonsin tid att träffa mig.. Han betyder allt för mig, men han har förändrats och han har blivit till någon jag inte längre känner, han är inte samma kille som jag blev kär i, ändå kämpar jag och jag försöker intala mig själv att det bara är något han går egenom just nu och att allt ska bli bra igen.  Men ingen blir bättre, och inget kommer någonsin bli bättre. Jag är maktlös, jag kan inte göra ett piss längre, jag har fäst mig vid människor som nu styr över mitt liv.
Allt påverkar mig och allt blir bara sämre. Jag vet inte hur länge jag orkar vata tillsammans med en kille som bor 10 minuter härifrån och bara vill eller kan träffa mig 2 gånger i månaden. Jag klarar inte av ett förhållande på det sättet, jag kan inte göra slut med honom, för jag älskar han. Jag kan bara hoppas på att han läser detta och försöker ändra på det.. och om han inte gör det, så går det ut över mig, och bara mig.. för det är jag som tar tabletter som jag inte behöver, för att jag tror och hoppas att det ska hjälpa iallafall något mot hur ont jag har, det hjälper för stunden men det tar inte bort problemen.  Jag vet inte vart jag ska vända mig för det är ingen som förstår mig, verkligen ingen..

jag har ingenstans att ta vägen när jag inte orkar mer för jag har inegn som har tid eller lust att träffa mig när jag mår som sämst... jag har ingen jag kan berätta om allt detta för.. och därför skriver jag det här ist, så får som som vill läsa det.

Jag klarar inte av mitt liv längre, och jag behöver hjälp, för jag kan inte ta hand om mig själv, och jag kan inte ta vara på mitt liv ensam. Jag vill bara bort härifrån, från allt.  Det som betyder mest för mig är det som jag mår sämst av.
Jag går runt och ler, och låssas att allt är bra, och att jag är lycklig.
Men det är en mask som jag inte vill ta av, och en mask jag skäms över att behöva bära.. jag vill inte ha mitt liv mer men är för feg för att lämna allting,

och jag hatar mig själv för det

 
 
Ingen bild

Sanna

9 februari 2011 14:13

men sötfia :(
tycker sjukt synd om dej och förstår verkligen, been there done that...
skulle bara vilja krama om dig och säga att allt ska bli bra,men de går inte...och jag bor sjukt långt bort och är bara nån random läsare som har följt din blogg konstant sen du börja blogga,så de känns nästan som om att jag känner dej. men jag hoppas att allt löser sig! kram

Nina Pedersen

9 februari 2011 17:31

Tack för din kommentar,
skönt att höra att någon förstår mig, inte lika kul att du känt lika dant dock :/
allt tar sin tid men det kommer nog bli bra igen
kram (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards