ninaapedersen

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Nina Pedersen - 21 juni 2010 22:45

hej bloggen, ensam igen.. något jag uppskattar väldigt lite nu mera.
det är inte så att det inte är skönt att vara ensam, för det är det, men jag klarar inte av att tänka så mycket som jag gör, allt blir bara värre, jag tycker inte om sommaren lika mycket längre, jag vill tillbaka till skolan! jag tål inte att vara ensam så mycket som jag varit!! jag är van vid att träffa folk och att inte bara sitta inne och gråta, eller jag va det iallafall, tills allt det onda hände.. inget kommer någonsin bli bra igen, inget blir som förut och såren kommer aldrig läka. det kommer alltid finnas ett stort svart hål som inte går att fylla igen, hålet du lämna kvar när du lämna mig, även om du inte lämna mig i verkligheten, fysiskt, så försvann vi i mitt huvud, jag kan inte se oss som dom vi va, jag kan bara se det som är, och det finns inte kvar, ingenting. och det gör ont att veta att jag måste leva resten av mitt liv utan dig, för utan dig är jag inte hel. Ler du ler jag, mitt liv började dagen du blev en del av det, och mitt liv tog slut dagen du vände ryggen till och gick, och den dagen var det inte bara du som försvenn, du tog en del av mig  med dig, och den delen kommer alltid fattas. och värre är det när jag tänker på att du inte kommer tillbaka, och att vi aldrig kommer vara som innan, och det är nog det jag kommer sakna mest, tiden med dig blev den lyckligaste i mitt liv, och så kommer det förbli. jag kommer alltid blicka tillbaka på oss och komma ihåg hur lycklig jag var.. med dig ! och jag vet att jag aldrig kommer finna lyckan igen, och hur ont det än gör, måste jag lära mig acceptera det, och det kommer ta tid. men det har jag, tid, att vänta på att det ska gå över. och även om det så kommer ta en evighet, måste jag vänta, jag måste resa på mig och gå vidare, sluta bry mig, som du gjorde. men varända sekund i resten av mitt liv kommer jag sakna din närvaro, och tiden, vår tid.. du var det bästa jag hade och det bäste jag någonsin kunnat ha, jag är tacksam för tiden jag fick med dig, även om det var kortare än jag önskat, så var det den ända tiden jag levt.
tack.

      

Ovido - Quiz & Flashcards