ninaapedersen

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Nina Pedersen - 9 juni 2010 18:04

du har aldirg tid för mig men du vill att jag ska vänta på dig ?
nej, mitt tålamod är slut, vi är ingenting längre, det är borta, över !
jag tänker riva våra bilder och gå vidare.

det vi hade är något jag ska förtränga, det kommer inte tillbaka, du har förändrats och det har jag fått acceptera oavsätt vad jag tyckt om det.

och nu får du acceptera att jag inte vill ha dig i mitt liv mer.
jag vet att du inte kommer bry dig ett piss om du ens läset detta.
jag betydde aldrig lika mycket för dig som du gjorde för mig !
du svek mig, och du gav mig  falska förhoppningar,

nu trampar du på våra minnen och det sårar.

det var inte jag som slängde iväg detta det var du,och du bryr dig inte.
jag vill inte ha tillbaka dig när du är som du är.

När du mognat kan jag kanske titta på dig men innan det vill jag inte ens veta om att du existerar.. för det gör du inte, hon jag älska och hon jag hade kul med är borta, död..
allt som finns kvar är den du har blivit...
jag trodde att det skule lösa sig men allt blev bara värre.
ignorera mig och skit i mina åsikter, riv det vi byggde och gå vidare,
för det är det jag tänker göra, det jag måste göra.

man måste lägga saker bakom sig och även om det gör ont går det över,
det måste det.  och jag kommer sakna det vi hade, våra minnen och oss.
något du aldrig kommer komma ihåg, och det spelar inte längre någon roll.
jag vill inte ha tillbaka dig för du river bara upp gammla sår,
jag tänker inte ta mer skit, du är utesluten, borta, från mitt liv,
och du kommer aldrig riva muren jag byggt upp nu som stänger dig ute,
du finns inte längre...

du vet vem du är, och även om du inte tar till dig så har du sårat mig.

Av Nina Pedersen - 9 juni 2010 16:35

Hej bloggen.
Maskeradbrännboll idag i skolan, inte för vi spela brännboll pga tråkiga vädret-.-
men utklädda va vi iallafall :)
lite bilder jag snobbe av LinisFinis ^^
Enjoy(L)

     AmandaBBy   AmandaBBy& melinda   Elin,Fanny& Ebba

           Fanny

   

  Max

  CarolinePetersson   Liinus   AmandaBBy   LinisFinis :D   Melinda   AmandaBBy& Jag

  jag


Hoppas ni gillar´t
ni vet att jag älskar er

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards