ninaapedersen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nina Pedersen - 12 oktober 2010 18:11

ooomg, hur fan har jag pallat att inte blogga på.. en evighet? ;o

hej..
jag har varit inne i en död-zoon... mitt liv har varit still i 2 veckor därför har bloggen inte uppdaterats -.-''

det har inte hämt så mycket nuförtiden.
har träffat folk, sovit, pluggat, tränat och bäst av allt har jag slutat äta glass:D

tihihihihihi ^^
hmm.. gjort lite nya bra inköp oxå ju, nya HELA tights tex ^^

haha, idag har jag vatt med ämändä, vi sett på film har, nu har hon åkt hem..
vi ska träffas snart igen tror jag x)
hmhmhmhmhmhmh, juste ja, på lördag ska jag& ämändä till hbg och köpa lite skit på buttricks ^^ xd omg mitt nolife asså..
sen är det ju haloween om några veckor oxå ju, det blir nog kul (y'
nu ska jag gå och äta tror jag..
kommer nog börja blogga mer nu, så kolla lite ibland vetja (;
hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards