ninaapedersen

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Nina Pedersen - 27 oktober 2010 21:11

Hej
idag,  var skolan seg som vanligt..
inte så mycket gjort, haft emilio typ.. hela dan utom slöjden,
jag pallar verkligen inte han, jag tänker inte visa honom respekt om han inte kan visa oss barn respekt . -.-''
efter skolan gick jag, Louise, Hannah& Carl hem, eller ja vi hade ju följe (:
hannah hängde hit.. sen plugga vi, väldigt seriöst xd
hahahahahahahahahahahaha, sen såg vi på bring it on, jag älskar dom filmerna^^

sen gick hon hem vid kvart över sju, sen plugga jag mer -.-
nu sittrer jag här,  och är kind of sur.. pallar ingenting..

jag tycker att det är så sjukt jävla äckligt omoget att folk bara ska snacka så jävla mycket skit hela tiden, om ni undrar något kom och fråga ist för att snacka massa skit era patetiska fittor.. nej förresten, fråga inte ens, skit i mitt liv, ni har väll egna - även om det inte verkar så !!


ush ja.. omogna tjejer som drar egna slutsatser om saker dom inte har en jävla aning om och saker som dom inte har ett piss med att göra.. stay out of it.. -.-''
nu går jag och ser TV,
ni vet att jag älskar ... er

kyss*

Ovido - Quiz & Flashcards