ninaapedersen

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Nina Pedersen - 13 oktober 2010 21:34

i would wish that i was the girl you wanted,
but i'm not..


                                               

Dagens mest efterblivna replik:
" förlåt för att jag stirrade in genom ert fönster" / by ronja lindholm XD
vi skulle sälja kakor och hon går upp och ställer sig och råstirrar in genom någons köksfönster för att se om dom kommer... när dom sen öppna är detta det första hon säger xd hahahahahahahahaha , jag tyckte det va sjukt kul iaf :)

                                                

hej.
idag: sög skolan som vanligt..
Efter skolan stack jag hem, pluggish no-prov& so-omprov..

OMG MITT FÖRSTA OMPROV! D:
tehehehehehehe, hoppas ni är stolta över mig nu (;
iaf,.sen somna jag ett tag, sen smsa ringde hannah& ronja lindholm .
stack ut med dom och sålde kakor (:
sen kom rebecka som dom varit med tidigare.

så gick vi runt och snacka och åt NEGERBULLAR ^^
kände att det var precis detta jag behövde (y'
dock känner jag nu att jag precis, för ~ 45 minuter senn började min nya jobbigt deprimerande period D:
så ja.. jag har ätit glass & lyssnat på pussycat dolls nu i tre kvart -.-''''
detta är drygt, så jag ska tvätta mig och sova lite nu..
ni vet att jag älskar er.. och du vet att jag älskar dig ;$

kyss *

Ovido - Quiz & Flashcards