ninaapedersen

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

ajajaj

Av Nina Pedersen - 24 oktober 2010 10:12

hej.
ännu en gång har jag låtit bli att blogga på allt för länge -.-
så... i fredags var jag med hannah typ hela dan, fota och skilla oss hela kvällen

vid 8 gick vi ut& träffa christian& tobbe,fast de va nog först vid halv nio x)..
igår var jag i la med konfan typ hela dan..
shemat för igår såg ut ungefär :

10.20 - samlig vid församlingshemmet i hp .
- hämta a-torparna, sen till landskrona -
11.00 - samling i Sofia Albertina Kyrka .
11.15 - 12.15 - Välkomstpresentation samt musikband .

12.30-13.15 - Gudstjänst .
13.15-13.30 - bensträckare .
13.30-14.30 - föreläsning .
14.30-15.20 - promenad till la-församlingshem och äta lunchbox .
- pasta& kyckling i nån rälig sås.. tro mig det var inte värt att äta -

15.20-17.45 - workshops ...
- man skulle vika duvor av papper som vi alla var så väldigt skillade på att göra, spc oliver xd .. sen skulle vi skriva 10 regler om vad som skulle gälla om vi hamna på en ö där det inte fanns nånting alls, bara sanden/ epic, vi hade inte överlevt på en ö om det inte funnits nått att äta där smartass? -.-/ sen skulle vi jobba i par där den ena var blind och den andra hade händerna fastbundna bakom ryggen, jag jobba med lina och vi var skillade (y' lina är född att vara blind& en redig konstnär (; -
17.45 - gemensam avslutning
18.00 - hemfärd
kom hem vid halv sju.. eller ja nästan, stack hem och käka hos jimmie först,
sjukt gott efter allt den dagen.. sen vid kanske 8 eller nått stack jag och hämta tobbe vid tåget, så gick vi och träffa rebecka och ellen och carl (L)
men bara efter en liten stund träffa vi charlie, marcus& anton..
sen sprang tobbe och carl och fjolla sig med dom..
sen gick rebecka och ellen hem ;/ sen hängde jag med dom fjomparna till halv ett nånting... skillad kväll kan jag säga.. x) men var ändå mest kul (:

idag har jag gudstjänst typ klockan fem och det suger -.-''
snart ska jag träffa hannahbästavän tror jag (:
ni vet att jag älskar er  
kyss*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Pedersen - 19 mars 2014 22:30

Ikväll tänkte jag klaga lite på hur folk förvränger meningar för att allt ska låta så överdrivet (både possitivt och negativt). Ikväll läste jag på en sida om att någon SD snubbe skrivit ut på internet något om ogräs i förorten. Nu påstår folk att de...

Av Nina Pedersen - 18 februari 2014 21:52

Hejhej, i fredags var det alla hjärtans dag. I år bestämde jag och pojkvännen oss för att vara hemma istället för att gå ut och göra något. Så jag gjorde tre rätters middag, kyckling toast med aioli, helstekt fläskytter file med kanderade rotfrukter ...

Av Nina Pedersen - 29 januari 2014 12:47

Idag har jag varit hos hudläkare igen. Ännu en gång har de inte kunnat säga vad som orsakar mina problem. Dock är dom ganska säkra på att det är något inne i kroppen som reagerar och därför visar utslag på huden. Det finns inte mycket mer dem kan gör...

Av Nina Pedersen - 24 januari 2014 16:04


Hej på er, dags för ett inlägg :) Det är så mycket som har hänt och så mycket som jag tänkt skriva om, det har ju varit både jul och nyår sen har jag dessutom fyllt 18! Men idag ska det handla om något annat. Det är nämligen såhär att för ungefär 15 ...

Av Nina Pedersen - 6 december 2013 16:27

Hej. Idag är det storm så alla tåg har varit inställa sen igår eftermiddag. Dt innebär att idag har det inte varit någon skola för mig. För en gång skull ville jag till skolan idag för att jag skulle få veta mitt betyg i bild så jag avslutar kursen e...

Ovido - Quiz & Flashcards